راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

هلدینگ نیک‌اندیش حامی پادکست شاهزاده و ساتوشی شد / شازده کوچولو هم وارد دنیای ارزهای دیجیتال شد

نیک‌اندیش که پیش از این در کنار فعالیت‌های حرفه‌ای کسب‌وکارش دغدغه‌های دیگری چون طبیعت، زیست‌بوم‌ها و زندگی سالم را داشته، این بار به حمایت از فرهنگ و هنر اقدام کرده است.

خدمات‌ نیک‌اندیش در حوزه پرداخت‌های بین‌الملل، صرافی و پلتفرم تبادل ارز دیجیتال در قالب سایت‌های نیک پرداخت، کوین نیک و کوین نیک مارکت است؛ اما این هلدینگ با فعالیت‌های جانبی،‌ نشان داده است که دغدغه‌اش تنها مرتبط با کسب‌وکار‌ نبوده و با حمایتش از فعالیت‌های فرهنگی و هنری به این ادعا صحه گذاشته است.

بهار سیار مدیر مارکتینگ هلدینگ نیک‌اندیش در خصوص دغدغه‌های اجتماعی این هلدینگ می‌گوید: «توجه ما در هلدینگ نیک‌اندیش به مقوله مسئولیت اجتماعی CSR در متن کسب‌وکار قرار دارد و این مسئولیت در جای‌جای نیک‌اندیش در جریان است. مسئولیت اجتماعی محیط‌زیستی ما، از به حداقل رساندن مکاتبات کاغذی درون‌سازمانی شامل می‌شود تا فعالیت‌های حفاظت از محیط‌زیست در تمام ابعاد آن؛ و همچنین فعالیت‌های انسان دوستانه در قالب این مسئولیت‌ها از جمله دلایلی بود که نیک‌اندیش را بر آن داشت تا بار دیگر در نقش حمایت‌کننده در حوزه فرهنگ و هنر حاضر شود.»

پادکست شاهزاده و ساتوشی ما را به دنیای ارزهای دیجیتال که امروزه بازار بسیار داغی برای سرمایه‌گذاران حرفه‌ای و مبتدی در سراسر جهان ایجاد کرده است می‌برد. ما با شاهزاده‌ کوچولو همراه می‌شویم، با همان کنجکاوی‌ها، سؤال‌های ناتمام، بازیگوشی‌ها و کشف حقیقت‌ها… ؛ او در پی، ساتوشی ناکوموتو، مرد یا زنی که خلقت بیت‌کوین، پادشاه ارزهای دیجیتال را به او نسبت می‌دهند است.

نیک‌اندیش با توجه به نوع خدمات برندهای زیرمجموعه‌اش پادکست شاهزاده و ساتوشی را مسیر جدیدی برای آشنایی با حوزه کریپتوکارنسی دانسته است. آموزش و آشنایی با دنیای رمزارزها از زاویه‌ای دیگر که قصه است.

پادکست شاهزاده و ساتوشی با بهره‌گیری از عناصر مهم داستان‌گویی و روایت، ما را به شنیدن قصه‌ای نام آشنا می‌نشاند، قصه‌ای پر از کشش و تعلیق، پر از کشف و شخصیت‌های جذاب و شنیدنی.

در این پادکست، شنونده علاوه بر شنیدن یک روایت شیرین و دل‌چسب، با دنیای کریپتوکارنسی و شخصیت‌های معروف و  اصطلاحات این حوزه آشنا می‌شود. نویسنده به شکل بسیار ظریف و با استفاده از ارجاعات ادبی آشنا و حتی سینمایی، به خوبی توانسته از پس ایرانیزه و آشنازدایی کردن این داستان فرانسوی همچنین تلفیق با محتوا و علم تازه کریپتوکارنسی، بر آید.

مصطفی هرآئینی نویسنده‌ و گوینده‌ی پادکست شاهزاده و ساتوشی، داستان این پادکست را این‌گونه توصیف کرده است:«تو این پادکست ما با شهریار کوچولو که دیگه الان کوچولو نیست همراه می‌شیم. شهریارِ قصه‌یِ معروفِ شاهزاده کوچولو که بعد از سال‌های دور دوباره به سیاره زمین اومده تا به جواب سؤال‌های ناتمومش برسه… این بار ماجراجویی‌های شهریار قصه ما، ما رو می‌بره پیش افراد معروف دنیای کریپتوکارنسی، رمزارزها و هرچیزی که مربوط به این دنیا باشه.»

پادکست شاهزاده و ساتوشی، خاطرات گذشته و آینده را به هم پیوند زده است. گویی غریبه‌ترین گوش‌ها هم احساس آشنایی و خویشاوندی با آن پیدا خواهند کرد. شخصیت اصلی این پادکست، کاراکتر نام آشنا و معروفی است که نه‌تنها برای ما ایرانی‌ها مشهور و شناخته شده است، بلکه برای تمام افرادی که در این کره خاکی حتی برای یک بار گذر چشمشان به کتاب و کتاب‌فروشی‌ها خورده نیز یادآور خاطره‌ای دل‌نشین است.

شاهزاده کوچولوی آنتوان دوسنت اگزوپری، در پادکست «شاهزاده و ساتوشی» کنجکاوی‌هایش را در دنیای ارزهای دیجیتال ادامه می‌دهد و این بار در دنیای کریپتوکارنسی به دنبال جواب سؤال‌هایش می‌گردد.

این پادکست توسط گروه هنری هزارتو تولید و با حمایت هلدینگ نیک‌اندیش از تاریخ 8 تیر منتشر شده است. قسمت اول این پادکست با عنوان «شما آقای ساتوشی رو ندیدی؟» در پلتفرم‌های پادکست قابل شنیدن است.

تاریخ انتشار این پادکست مصادف است با سالروز تولد نویسنده‌ی داستان محبوب شاهزاده کوچولو، آنتوان دوسنت اگزوپری.

هدف نیک‌اندیش از حمایت گروه هنری هزارتو برای تولید و پخش این پادکست، در درجه اول توجه به امر فرهنگ و هنر و ارتقای سطح آن بوده و در درجه دوم نگاهی تازه به مسئله آموزش است؛ آموزش علوم جدید با استفاده از قصه از زاویه‌ای دیگر… تلفیق علوم، هنر و ادبیات.

پادکست شاهزاده و ساتوشی را می‌توانید از اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌های مخصوص شنیدن پادکست نظیر کست باکس، ساندکلود و شنوتو بشنوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.