راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

افزایش 70 درصدی پرتفوی شرکت بیمه تجارت‌نو

بیمه تجارت‌نو طی سه‌ماهه نخست سال جاری به پرتفوی 850 میلیارد تومانی رسید.

به گزارش روابط عمومی بیمه تجارت‌نو، این شرکت بیمه توانست در دوره سه‌ماهه نخست سال 1401 با رسیدن به پرتفوی بالای 850 میلیارد تومان به رشدی قابل توجه در فروش در بیمه‌های کم‌ریسک و اصلاح بهینه پرتفوی دست پیدا کند.

به گفته آزاد حسنی، معاون توسعه بازارو شبکه فروش شرکت بیمه تجارت‌نو پرتفوی شرکت بیمه تجارت‌نو در سه ماهه نخست سال 1401 نسبت به دوره مشابه در سال گذشته رشدی بالای 70 درصد را تجربه کرده است.

حسنی همچنین در خصوص سبد پرتفوی شرکت بیمه تجارت‌نو ادامه داد: «در حال حاضر با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات صورت‌گرفته در سه ماهه ابتدایی سال، 50 درصد پرتفوی کل شرکت، بیمه‌های کم‌ریسک هستند. نکته اینجاست که پرتفوی شرکت بیمه تجارت‌نو مختص به شهر تهران و یا یک یا چند استان نیست بلکه شبکه فروش در سراسر کشور فعالیت خوب و قابل قبولی داشته‌اند و توانسته‌ایم نسبت به توزیع ریسک در سراسر کشور اقدامات موثری را انجام دهیم.»

معاون توسعه بازارو شبکه فروش شرکت بیمه تجارت‌نو در تشریح موفقیت‌های شرکت تصریح کرد: «یکی از دلایل اصلی این مهم گسترش شبکه فروش نسبت به سال گذشته وتقویت کمی وکیفی نماینده جدید در سراسر کشور است. لذا در حوزه نمایندگان، تمرکز اصلی برنامه‌های شرکت در سه‌ماهه ابتدایی سال بر روی موضوع آموزش و ارتقای سطح دانش آنهاست که این رویه در ماه‌های آتی نیز ادامه خواهد داشت.»

به گفته او با توجه به اینکه گسترش شبکه فروش توانمند و جذب نمایندگان جنرال دارای پروسه زمانی است، شرکت بیمه تجارت‌نو در نظر دارد علاوه بر جذب نمایندگان جدید با پشتیبانی و حمایت از نمایندگان موفق خود در جهت آموزش و جذب بازاریابان حرفه‌ای بتواند سهم بازار بیمه های خرد و کم‌ریسک خود را نیز بیش از پیش افزایش دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.