راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

با تأیید بانک مرکزی تارا به جمع تأمین‌کنندگان اطلاعات سامانه اعتبارسنجی پیوست

در راستای توسعه تأمین‌کنندگان اطلاعات سامانه اعتبارسنجی و تنوع‌بخشی به آن، شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا به‌عنوان یکی از بازیگران جدی فعال حوزه لندتک (BNPL)، با تأیید بانک مرکزی، به جمع تأمین‌کنندگان اطلاعات سامانه اعتبارسنجی شرکت مشاوره رتبه‌بندی اعتباری ایران پیوست.

به نقل از روابط عمومی شرکت مشاوره رتبه‌بندی اعتباری ایران، تارا از این پس قادر خواهد بود تا ضمن استفاده از گزارش‌های اعتباری شرکت مشاوره رتبه‌بندی اعتباری ایران در فرایند اعتبارسنجی مشتریان خود، با ارسال اطلاعات رفتار اعتباری کاربران، جهت انعکاس در گزارش‌های اعتباری، از مزایای آن همانند کاهش نرخ نکول و افزایش وصول مطالبات استفاده کند.

لازم به توضیح است شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا با پشتوانه فعالیت و تجربه اقتصادی 50ساله گروه صنعتی گلرنگ، فعالیت جدی خود را از سال ۱۴۰۰ آغاز کرده و هم‌اکنون با ارائه راهکارهای مالی دیجیتال، در جهت بهبود تجربه کاربران در استفاده از خدمات مالی تلاش می‌کند. به‌طوری‌ که در مدت‌زمان کوتاهی از آغاز فعالیت، خدمات متنوع مانند کیف پول الکترونیکی، بن‌های رفاهی سازمانی، اعتبار سازمانی و به‌تازگی سرویسِ اعتبارِ خُرد فردی را فراهم و به مشتریان ارائه داده است.

گفتنی است کاربر در بخش سرویس اعتبار خُرد شرکت تارا که بدون چک، سفته، ضامن یا وثیقه و کارمزد ارائه می‌شود، قادر است جهت دریافت این خدمات، بدون نیاز به مراجعه حضوری و در حداقل زمان، کلیه مراحل ثبت‌نام، احراز هویت و اعتبارسنجی خود را انجام داده و از مبلغ 500 هزار تومان تا سقف پنج میلیون تومان اعتبار دریافت کرده و از آن جهت خرید خدمات و محصولات مورد نیاز خود از 4500 نقطه فروش طرف قرارداد با تارا استفاده کند. مبلغ اعتبار اعطایی بر اساس رفتار بازپرداختی کاربر، به‌تدریج افزایش می‌یابد.

امید است با چنین اقدامات مؤثری، فضای صنعت مالی و اعتباری کشور شاهد اتفاقات بزرگ‌تری باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.