راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کارنگ پنجاه‌وچهارم با ضمیمه رمزارز شماره بیست‌وچهارم منتشر شد

هفته‌نامه اقتصاد نوآوری ایران، کارنگ به پنجاه‌وچهارمین شماره خود رسید. جدیدترین شماره کارنگ با عکس جلدی از رضا باقری‌اصل، جانشین رئیس کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال منتشر شده و با گفت‌وگویی مفصل همراه است.

باقری‌اصل می‌گوید اعضای کارگروه با مدل فعلی اینماد موافق نیستند و به‌زودی خبرهای متفاوتی در این‌باره خواهیم شنید. او معتقد است که ذات هر فناوری است که فرصت خلق می‌کند و تهدیدهایی را به همراه دارد. بعضی از مدل‌های تهدید از آنجا شروع می‌شود که ما آگاهی یا درک درستی از استفاده از آن فناوری نداریم.

کارنگ در شماره پنجاه‌وچهارم خود گزارشی از اولین صبحانه انجمن تجارت الکترونیک تهران تهیه‌ کرده است. اولین صبحانه انجمن تجارت الکترونیک تهران، با حضور شرکت‌های عضو و تعدادی از شرکت‌های استارتاپی برگزار شد. در این رویداد از اهمیت کار صنفی و استفاده از اهرم‌های صنفی برای حل مشکلات سخن گفته شد.

در این شماره گفت‌وگویی با علی آجودانیان، هم‌بنیان‌گذار ویرگول داشتیم. آجودانیان معتقد است با وجود تمام حساسیت‌های کاربران نسبت به پلتفرم‌های داخلی، ویرگول توانسته مخاطبان و کاربران زیادی جذب کند. او در مورد برنامه‌های ویرگول می‌گوید در همکاری با تولیدکنندگان محتوای صوتی و به کمک الگوریتم‌های هوشمند ماشینی در حال تبدیل پادکست‌ها به محتوای متنی هستیم.

در این شماره، گفت‌وگویی با رضا فکوری، بنیان‌گذار آسان بورس هم داشتیم. فکوری از نبود سرمایه‌گذار هوشمند در اکوسیستم گله دارد و می‌گوید از یکی از مشکلات ما در حال حاضر نداشتن سرمایه‌گذار از اکوسیستم است. سرمایه‌گذاری که از اکوسیستم نباشد، باعث قفل‌شدن کسب‌وکار می‌شود. بنیان‌گذار آسان بورس باور دارد که سرمایه‌گذار خوبی در این اکوسیستم وجود نداشته تا آنها را در کنار اجزای دیگر پازل بازار سرمایه قرار دهد.

در ضمیمه هفتگی «رمزارز» با علی مولوی‌دوست، مدیر پشتیبانی رمزینکس گفت‌وگو کردیم. مولوی‌دوست به کاربران صرافی‌های ارز دیجیتال توصیه می‌کند که هنگام ریزش بازار آرامش خود را حفظ کنند و دچار ترس و اضطراب نشوند و تحت فشار این احساسات تصمیم نگیرند.

گزارش و تحلیل‌های دیگری هم در مورد تتل‌کوین، سخنان بیل‌گیتس در مورد رمزارزها، نوسانات رمزارزها و تأثیر آنها بر استیبل‌کوین‌ها و اجلاس اجماع 2022 در شماره بیست‌وچهارم رمزارز می‌خوانید.

کارنگ و رمزارز را می‌توانید به‌صورت رایگان از سایت این هفته‌نامه دانلود کنید. همچنین می‌توانید اشتراک هفته‌نامه نامه کارنگ را از سایت آن دریافت کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.