راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

توسن تکنو فقط سخت‌افزار تولید نمی‌کند

توسن تکنو نام شرکتی است که تا همین چند وقت پیش آن را با نام توسعه فن‌افزار توسن می‌شناختیم. قرار می‌گذاریم که به ساختمان شیک این شرکت در فلامک برویم و آنجا با آرش حسین پور مدیر بازاریابی این شرکت صحبت کنیم. این روزها به شدت مشغول است و برای همایش بانکداری الکترونیک برنامه‌ریزی می‌‌کند. توسن تکنو شرکت جدیدی نیست و حداقل سه سالی هست که وجود دارد، اما به نظر می‌رسد در روزهای آینده ایده‌های جدیدی از این شرکت خواهیم دید.

.

چرا توسن تکنو؟

از آرش حسین پور می‌پرسیم که چرا نام شرکت را تغییر دادید؟ می‌گوید نام شرکت توسعه فن‌افزار توسن است و نام شرکت تغییری نکرده بلکه ما می‌خواستیم با یک نام زیبا در بازار حضور داشته باشیم که تلفظ آن آسان باشد و همچنین بیان‌گر این باشد که ما بخشی از مجموعه شرکت‌های توسن هستیم. به همین دلیل و با همراهی مشاورانی که داشتیم نام توسن تکنو را انتخاب کردیم که هم نشان می‌دهد ما زیرمجموعه هولدینگ توسن هستیم. تکنو هم نشان دهنده فعالیت ما در حوزه فناوری‌های سخت‌افزاری بانکداری ایران است.

.

چرا سخت‌افزار؟

از مدیر بازاریابی توسن تکنو می‌پرسیم که توسن به عنوان یک شرکت نرم‌افزاری شناخته می‌شود. چه شد که به سراغ سخت افزار رفتید؟ می‌خندد و می‌گوید ما به سراغ سخت افزار نرفتیم و سخت افزار به سراغ ما آمد. تایید می‌کند که توسن یک شرکت نرم‌افزاری است و اگر بخواهیم تمایز توسن تکنو با دیگر فعالان این حوزه را بیان کنیم شاید بتوانیم به این اشاره کنیم که توسن تکنو فقط یک سخت افزار فروش نیست. بلکه ما هنوز هم تولید کننده نرم‌‌افزار برای بانک‌ها هستیم و در ادامه این مسیر احساس نیاز کردیم که لازم است سخت ‌افزارهای مورد نیاز بانکدارهای ایرانی را تامین کنیم و چه جایی بهتر از توسن که 15 سال است برای بانک‌های پیش‌روی ایرانی نرم‌افزار تولید و پشتیبانی می‌کند.

tosan-technor-way2pay-92-10-11

.

ezPay با سخت افزارهای توسن تکنو

از آرش حسین پور درباره نمایشگاه بانکداری امسال می‌پرسم و این که در نمایشگاه امسال چه چیزی ارائه می‌کنید؟ می‌گوید در سال‌های گذشته معمولا توسن در همایش‌ها و نمایشگاه‌ها حضور داشت و ما در کنار آنها بودیم. امسال برای اولین بار توسن در همایش بانکداری الکترونیک حضور ندارد و توسن تکنو در این نمایشگاه حضور مستقل دارد. به همین دلیل غرفه توسن تکنو چهره سخت‌افزاری به خود می‌گیرد و ما توانایی‌های‌مان را ارائه خواهیم کرد. در این نمایشگاه با همکاری شرکت سها که یکی دیگر از شرکت‌های زیر مجموعه توسن در حوزه صدور، فروش و شارژ بلیت الکترونیک است، باجه های ezPay که مجهز به دستگاههای خودپردازی Techno 4W هستند را به نمایش خواهیم گذاشت.

.

مجموعه پر توان بخش خصوصی

از شرکت توسن تکنو که بیرون می‌آییم یکی از خبرنگاران راه پرداخت پیامک می‌زند که سید ولی‌الله فاطمی اردکانی عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران شد. بر‌می‌گردم و به ساختمان فلامک شرکت توسن نگاه می‌کنم. او اکنون دیگر در توسن نیست اما درختی که او پرورش داده امروز به درخت تناوری تبدیل شده است. این شعر در سرم می‌پیچد که پی افکندم از نظم کاخی بلند …

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.