راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

محمدجعفر نعناکار، مدیرعامل باران تلکام شد

محمدجعفر نعناکار به سمت مدیرعاملی «باران تلکام» انتخاب شد. محمدجعفر نعناکار متولد ۱۳۶۳ است و تحصیلات خود را در رشته حقوق قضایی در مقطع کارشناسی، حقوق بین‌الملل در مقطع کارشناسی ارشد و حقوق بین‌الملل عمومی در مقطع دکتری پیگیری کرده است. او همزمان در حوزه نوآوری و فناوری مطالعات خود را ادامه داده و از سال ۱۳۸۹ به‌عنوان وکیل پایه‌یک دادگستری و مشاور حقوقی فعالیت تخصصی خود را آغاز و در شرکت‌های خصوصی، عمومی و دولتی به تجاربی مشغول بوده است.

نعناکار از سال ۱۳۹۷ تا ۱۳۹۸ مدیرکل حقوقی سازمان فناوری اطلاعات ایران بوده و همچنین مدیر امور مجامع و شرکت‌های هلدینگ فناپ بوده است. او مدیریت امور حقوقی و قراردادهای فناپ را نیز در سوابق اجرایی خود دارد.

محصول اصلی شرکت باران تلکام تلویزیون اینترنتی آیو است که با سرمایه‌گذاری مستقیم شرکت فناپ راه‌اندازی شد. آیو اکنون یکی از پیشرو‌ترین و در عین حال به‌­روز‌ترین پلتفرم‌های پخش آنلاین فیلم و سریال در کشور است که با در اختیار داشتن شبکه‌هایی اختصاصی نظیر آیو اسپرت (شبکه اختصاصی ورزش)، آیوتون (شبکه اختصاصی کودک) و شبکه مجلس (پخش اختصاصی و زنده جلسات علنی مجلس شورای اسلامی) و برخورداری از قابلیت­‌هایی همچون دسترسی به بازپخش برنامه‌­های تلویزیونی تا هفت روز پس از زمان پخش و به وجود آوردن امکان تماشای مجدد لحظات حساس یک برنامه برای مخاطب، توانسته در این کسب‌وکار بدرخشد.

1 دیدگاه
  1. ناشناس می‌گوید

    سلام شبکه مجلس فعال نیست فعلا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.