راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تجربه‌ای متمایز در خرید اعتباری با ازکی‌وام

مفهوم خرید اعتباری نسبتاً ساده است؛ افراد کالاها یا خدمات را طبق شرایطی خاص و بدون پرداخت هزینه کامل آن، دریافت می‌کنند و مبلغ کالا را بعداً می‌پردازند. در این روش کسب‌وکارهای ارائه‌دهنده خدمات اعتباری، اعتبار ارائه می‌دهند تا افراد بتوانند محصولات موردنظر خود را خریداری کرده و هزینه‌ آن را بعداً در بازه‌های زمانی معینی بپردازند.

به گزارش روابط عمومی ازکی‌وام، این روش چیزی فراتر از پرداخت نقدی یا دریافت وام است. درواقع افراد در این روش می‌توانند راهی برای مدیریت جریان نقدی خود در نظر بگیرند. از سوی دیگر فروشندگان نیز می‌توانند با ارائه گزینه‌های متنوع‌تر برای پرداخت در سایت اینترنتی خود در طول زمان، به فروش بیشتری دست پیدا کنند.


چرا خرید اعتباری با ازکی‌وام؟


برای روشن‌تر شدن موضوع دریافت اعتبار، به مراحلی که طی می‌شود، اشاره می‌کنیم. باید بگوییم که برخلاف دریافت وام یا تسهیلات که نیاز است از سوی بانک‌ها یا نهادهای مالی به افراد ارائه شود، ارائه اعتبار به افراد می‌تواند از سوی پلتفرم‌های ارائه‌دهنده خدمات اعتباری مانند ازکی‌وام صورت گیرد که آن‌ها نیز به‌عنوان یک واسطه بین تأمین‌کنندگان اعتبار و افراد عمل می‌کنند.

دریافت اعتبار از طریق این پلتفرم‌ها معمولاً ساده‌تر از دریافت وام یا تسهیلات است؛ برای دریافت وام معمولاً نیاز به ضامن وجود دارد و فرایند اعتبارسنجی افراد طولانی‌تر است. درحالی‌که افراد برای دریافت اعتبار نیازی به ضامن ندارند و می‌توانند از طریق چک یا سفته الکترونیکی ضمانت خود را تضمین کنند. اعتبارسنجی افراد نیز بر اساس برخی اطلاعات هویتی و شغلی که فرد به‌صورت آنلاین ارائه می‌دهد بررسی می‌شود که تائید این درخواست به امتیاز اعتباری فرد بستگی دارد.


تنوع در انتخاب طرح، سادگی در دریافت اعتبار


ازکی‌وام در طول فعالیت خود طرح‌های اعتباری متنوعی برای دریافت اعتبار ارائه داده است. افراد با دریافت این اعتبار می‌توانند کالا یا خدمات موردنظر خود را به‌صورت اعتباری از فروشگاه‌های همکار ازکی‌وام خریداری کنند. از مزایای دریافت این اعتبار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بدون نیاز به ضامن است.
  • امکان دریافت اعتبار و خرید از سراسر کشور وجود دارد.
  • کاملاً آنلاین است و در هیچ مرحله‌ای به مراجعه حضوری نیاز ندارد.
  • تنوع طرح‌ها امکان ارائه اعتبار را با توجه به ویژگی‌های افراد فراهم می‌کند.
  • برای ضمانت، با توجه به طرح انتخابی امکان ارائه سفته آنلاین یا چک وجود دارد.

درحال‌حاضر سه طرح اعتباری فعال در ازکی‌وام با شرایط متفاوت وجود دارد که متقاضیان می‌توانند هرکدام از آن‌ها را متناسب با شرایط خود دریافت کنند.

از شرایط دریافت اعتبار در ازکی‌وام این است که افراد می‌توانند تا سقف ۵۰ میلیون تومان اعتبار دریافت کرده و هزینه خرید را در بازه‌های طولانی‌مدت ۱۲ و ۱۸ ماهه پرداخت کنند.


خرید بیمه اقساطی در ۶ دقیقه


خرید اقساطی بیمه با سفته الکترونیکی اولین بار توسط ازکی‌وام اجرا شد. در مرحله اول این مجموعه امکان خرید اقساطی بیمه شخص ثالث را برای افراد فراهم کرده است. برای استفاده از این طرح نیازی به ارائه چک نیست و افراد می‌توانند تنها با سفته الکترونیکی، بیمه‌نامه خود را به‌صورت اقساطی و کاملاً آنلاین دریافت کنند. به‌طوری‌که در عرض شش دقیقه می‌توان مراحل ثبت‌نام تا دریافت بیمه‌نامه را طی کرد. لازم به ذکر است که خرید اقساطی در ازکی‌وام بدون پرداخت سود و با بازپرداخت ۹ ماهه است.

برای خرید اقساطی بیمه کافی است افراد به سایت ازکی مراجعه کرده و در هنگام پرداخت گزینه «خرید اقساطی بدون چک، ازکی‌وام» را انتخاب کنند. پس از آن مراحل صدور بیمه‌نامه به‌صورت قسطی را در کمترین زمان ممکن طی می‌کنند.

چشم‌انداز مجموعه ازکی‌وام ساده‌تر کردن هرچه بیشتر فرایندهای اعتباردهی به افراد است تا آن‌ها بتوانند شرایط بهتری را در استفاده از خدمات اعتباری تجربه کنند؛ بنابراین ازکی‌وام از ابتدای فعالیت خود سعی کرده طرح‌های متنوعی را برای خرید اقساطی کالا و خدمات ارائه دهد. در کنار این هدف، ازکی‌وام با فروشگاه‌های معتبری در دسته‌های مختلف مانند لوازم خانگی، کالای دیجیتال، لوازم ورزشی و آلات موسیقی همکاری می‌کند تا بتواند عمق بازار اعتباردهی آنلاین را بیشتر از قبل توسعه دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.