راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شروع فعالیت ارزی‌لند از اول تیر / خرید رمزارز بدون تتر

ارزی‌لند، سرویس خریدوفروش ارزهای دیجیتال زیر نظر اول پرداخت است که اول تیرماه فعالیت رسمی خود را آغاز می‌کند.

به گفته علی جلالیان، مدیر اجرایی شرکت پردازش‌کاران تجارت یاشار، ارزی‌لند پلتفرم ثبت سفارش‌های اتوماتیک کریپتوکارنسی‌های محبوب است که از نیمه سال گذشته طراحی شده و اول تیرماه راه‌اندازی می‌شود. ارزی‌لند در نقطه شروع 100 رمزارز محبوب را ارائه می‌دهد. تمام ارزها هم بر اساس اعتبار و حجم بازار انتخاب می‌شوند.

او با اشاره به قابلیت‌های ارزی‌لند گفت: «در ارزی‌لند موجودی کاربران در والت وب‌سایت نگهداری نمی‌شود، در ارزی‌لند کاربر به خرید تتر نیاز ندارد، کاربر ریال واریز می‌کند و در کمتر از 60 ثانیه صاحب رمزارز می‌شود.» به گفته او، این فرایند باعث می‌شود کاربران برای تبدیل‌کردن، کارمزد پرداخت نکنند.

او ادامه داد: «یکی دیگر از مزیت‌های ارزی‌لند این است که در کمتر از یک دقیقه ارز را به‌صورت خودکار می‌خرد و به هر کیف پولی که کاربر بخواهد، منتقل می‌کند. در ارزی‌لند کاربران در صف خرید منتظر نمی‌مانند. کاربران اول‌پرداخت که پیش‌تر مراحل احراز هویت را برای استفاده از خدمات اول پرداخت طی کرده‌اند، برای استفاده از ارزی‌لند به احراز هویت نیاز ندارند.»

جلالیان با بیان اینکه ارزی‌لند در دو فاز اجرایی می‌شود، گفت: «فاز اول ارزی‌لند باقابلیت ثبت سفارش اجرایی شده، اندیکاتورهایی هم بر سفارش‌ها در نظر گرفته شده تا کاربران تحلیل‌های خود را به کار بگیرند، در فازهای بعدی بازار  P2P تتر و ریال، سیستم حد ضرر و ربات‌های معامله‌گر به جمع قابلیت‌های ارزی‌لند می‌پیوندند.»

بر اساس گفته‌های جلالیان، در فاز دوم ارزی‌لند قرار است، بستر سوآپ و دی‌اپ با احراز هویت ایرانی عملیاتی شود تا دیگر کاربران به صرافی‌های خارجی وابسته نباشند.

3 دیدگاه
  1. محمد رضایی می‌گوید

    اول پرداخت هر پلتفرمی بزاره عالیهههههه

  2. هادي زارع می‌گوید

    همچنين پلتفرمي يكي از نيازهاي شديد بازارهاي انلاين اين روزهاست

  3. بهنام جودکی می‌گوید

    بسیار عالی انشالله موفق باشید. از خدمات کم نظیر تیم اول پرداخت در این مدت چند سال هم بسیار سپاسگزارم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.