راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

در همایش سوم ۲۲ مقاله به صورت شفاهی ارائه می‌‌شود

دبیر علمی سومین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت، گفت: در حدود 200 مقاله به دبیرخانه رسیده است. لیکن چکیده مقالات بر مبنای اینکه با محورهای همایش همخوانی داشته ، محتوای کاملا علمی و حرف جدید برای گفتن داشته اند داوری و بررسی اولیه شده است.

وی تصریح کرد: پس از بررسی های انجام شده حدود 80 مقاله برای داوران ارسال شده که از این میزان، 22 مقاله منتخب، در همایش ارائه شفاهی می شود و باقی مقالاتی که رای مثبت داوری کسب کند در مجموعه مقالات همایش چاپ خواهد شد.

وی در خصوص طیف ارائه کنندگان مقالات گفت: صاحبان مقالات 30 درصد از دانشگاه ها بوده اند ، از نظام بانکی 60 درصد و تقریبا 10 درصد ارائه کنندگان مقالات به شرکت های فناوری اطلاعات بانک ها اختصاص داشته است.

وی اظهار داشت: دو قالب در همایش برای ارائه محتوای علمی داریم که یکی ارائه مقالات و دیگری در قالب کارگاه های تخصصی خواهد بود.

امیرشکاری گفت: تفاوتی که موضوعات این دو بخش دارد این است که پروژه های بهره برداری شده داخلی و بین المللی در کارگاه ها ارائه میشود و در بخش مقالات آنچه که در سطح علمی چشم انداز آینده در یک حوزه است یا موردی برای بهبود را در برمیگیرد مانند رایانش ابری در نظام بانکی ارائه می شود.

منبع: ستاد اطلاع رسانی سومین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.