راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تخصیص لونا 2 مطابق فرایند‌های جهانی در صرافی رمزینکس

رمزینکس تنها صرافی ایرانی است که از ایردراپ شبکه ترا ۲ پشتیبانی کرد و کوین‌های ایردراپ‌شده را به کاربرانش اختصاص داد. تخصیص این ارز بر اساس موجودی لونا در شبکه قدیمی آن در کیف پول کاربران رمزینکس در ساعت ۰۰:۰۰ روز ۶ خرداد انجام گرفت.

پس از شوک بزرگی که به واسطه ریزش بیش از 99 درصدی لونا طی یک‌ ماه گذشته به بازار رمزارزها وارد شد، ترافورم لبز (TerraForm Labs) به‌عنوان شرکت توسعه‌دهنده شبکه ترا تصمیم به طرح احیای اکوسیستم ترا و ایجاد شبکه جدیدی به نام ترا 2 گرفت تا بخشی از ضرر واردشده به دارندگان لونا را جبران کند. در پی این اتفاق شبکه قدیمی ترا به «ترا کلاسیک» تغییر نام داد و نام لونا نیز به لونا کلاسیک تغییر کرد. همچنین اعلام شد کوین لونا به‌عنوان کوین اصلی شبکه ترا 2 از طریق ایردراپ به کاربران تخصیص داده خواهد شد.

سرانجام این ایردراپ در تاریخ ۲۸ می انجام شد و بسیاری از صرافی‌های معتبر بین‌المللی از آن پشتیبانی کردند و رمزینکس در اولین اقدام طبق فرایندهای جهانی و منطق محاسباتی لونا ایردراپ اقدام به تخصیص لونا 2 به کاربران خود کرد.

لازم به تأکید است که توزیع  لونا ۲ در رمزینکس بر اساس اسنپ‌شات گرفته‌شده در تاریخ ۶ خرداد انجام شده و برای دریافت آن هیچ اقدام دیگری از سوی کاربران نیاز نبوده است. همچنین کاربران در صورت داشتن هرگونه پرسش می‌توانند با پشتیبانی رمزینکس در ارتباط باشند.

در پایان به‌عنوان یک هشدار امنیتی در راستای حفظ دارایی‌های کاربران، رمزینکس به کاربران تأکید می‌کند به هیچ‌عنوان تحت تأثیر صفحات ناشناس، ربات‌ها و… در شبکه‌های اجتماعی با عناوینی چون ایردراپ لونا و… قرار نگیرند تا دارایی‌های آنها از دست نرود.

رمزینکس با بیش از چهار سال فعالیت مستمر، یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال است که بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال را در قالب بازار همتابه‌همتا پشتیبانی می‌کند و متنوع‌ترین روش‌های سفارش‌گذاری را ارائه می‌دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.