راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

احمد سلمانی‌آرانی مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات به‌پویان هوشمند امید شد

طی حکمی از سوی مدیرعامل بانک سپه، احمد سلمانی‌آرانی به‌عنوان مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات به‌پویان هوشمند امید معرفی شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و برند شرکت رایانه خدمات امید، با ادغام مؤسسات و بانک‌های نظامی در بانک سپه و پایان عملیات مهاجرت سامانه این بانک‌ها به سامانه جامع امید، ضرورت شکل‌گیری یک هلدینگ فناوری اطلاعات همه‌جانبه برای ارائه خدمات بهنگام‌تر و به‌روزتر به مشتریان بزرگ‌ترین بانک ایرانی، مدیران ارشد بانک سپه را بر آن داشت تا با تشکیل هلدینگ فناوری اطلاعات به‌پویان هوشمند امید، زمینه‌ساز تحقق این مهم شوند.

با تشکیل این هلدینگ، احمد سلمانی‌آرانی که پیش از این مدیر طرح کربنکینگ و سپس قریب به سه سال عهده‌دار مدیرعاملی شرکت رایانه خدمات امید به‌عنوان مجری اختصاصی طرح توسعه سامانه جامع امید بود و در دوران مدیریت او استقرار سامانه جامع بانکی امید و مهاجرت سامانه بانک‌های ادغامی به این سامانه محقق شد، به‌عنوان مدیرعاملی هلدینگ تازه‌‌تأسیس به‌پویان هوشمند امید معرفی شد.

گفتنی است سلمانی‌آرانی پیش از این سال‌ها در بانک سپه در جایگاه مدیریتی حوزه‌های مختلف بانکی از جمله مدیریت امور شرق و غرب کشور، مدیریت امور مالی و مدیریت فناوری و عضویت در هیئت‌مدیره شرکت ایران‌کیش عهده‌دار مشغول به کار بوده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.