راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نسخه نوزدهم کریپتو داشبورد با همکاری کریپتو کالج منتشر شد

نشریه کریپتو داشبورد محصول مشترک دو مجموعه کوین‌پلاس و کریپتو کالج است. کریپتو داشبورد؛ یک گزارش تحلیلی از بازار رمزارزهاست که هر دو هفته یک بار منتشر می‌شود و محتوای آن شامل بررسی داده‌های آن‌چین، تحلیل تکنیکال بازار، ارائه واچ‌لیست از ارزهای مستعد رشد، بررسی حوزه‌های به‌روز و فناوری‌های نوین دنیای بلا‌کچین، مصاحبه با فعالان حوزه و رویدادهای مهم پیش‌ روی رمزارزهاست.

نسخه نوزدهم کریپتو داشبورد به بررسی وضعیت بازار رمزارزها پرداخته و عوامل اقتصادی تأثیرگذار روی بازار کریپتو را بررسی کرده است. این شماره پروژه پولموس را به‌عنوان یکی از پروژه‌های فعال در بازی‌های بلاکچینی معرفی ‌کرده است. در کنار تمامی این مطالب به بررسی شرکت سرمایه‌گذاری خطر پذیر A16Z پرداخته شده و سرمایه‌گذاری شرکت‌های سرمایه‌گذار خطرپذیر، در دو هفته اخیر مورد بررسی قرار گرفته است.

در ادامه با دید بلندمدت، به شاخص‌های آن‌چین و تأثیر اتفاقات اخیر پروژه لونا پرداخته شده است. در کنار تمامی موارد ذکرشده واچ‌لیستی از ارزهای دارای پتانسیل رشد بالا تهیه شده که دارای ستاپ معاملاتی و همراه با استراتژی ورود و خروج به آن ارز هستند.

در این نسخه همچنین، اخبار برگزیده شبکه‌های اجتماعی مهم گردآوری شده است. در ادامه مطالب این نسخه، طی مصاحبه‌ای، با هادی آجیلی آشنا و از دانش و دیدگاه ایشان بهره‌مند می‌شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.