راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

علی حکیم‌جوادی مدیرعامل هلدینگ صاد شد

در اولین روز خرداد سال 1401 در یکی از مهم‌ترین تغییرات مدیریتی در سطح هلدینگ‌های فناوری اطلاعات بانکی کشور، علی حکیم‌جوادی که تا پیش‌ از این مدیرعامل هلدینگ بهسازان فردا بود، به سمت مدیرعاملی هلدینگ فناوری اطلاعات بانک صادرات که به صاد معروف است، منصوب شد.

در کارنامه کاری علی حکیم‌جوادی از معاونت وزیر ارتباطات و اولین رئیس سازمان فناوری اطلاعات تا فعالیت‌های دیگری نظیر مدیرعامل سابق ایزایران و گروه فن‌آوا دیده می‌شود. او متولد ۱۳۳۹ در استان قزوین است و کارشناسی سخت‌افزار کامپیوتر از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه شریف و دکترای مهندسی صنایع از دانشگاه تربیت‌مدرس دارد. برخی سوابق مدیریتی حکیم‌جوادی رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بهسازان ملت، رئیس هیئت‌مدیره ایرانیان‌نت، معاون فناوری اطلاعات وزیر ارتباطات، رئیس سازمان فناوری اطلاعات، مدیرعامل ایزایران، رئیس کمیته ملی WSIS ایران، رئیس کمیته ملی IFAP ایران، جانشین مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره صنایع مخابرات ایران، ریاست هیئت‌مدیره فن‌آوا و مدیرعامل هلدینگ بهسازان فردا را می‌توان برشمرد.

تا پیش‌ از این صادق فرامرزی از زمان تأسیس تا به امروز مسئولیت مدیرعاملی هلدینگ صاد را بر عهده داشت. هلدینگ صاد در سال 1399 تأسیس شد. راه‌­اندازی این مجموعه با رویکرد ایجاد تحول دیجیتال در بدنه بانک صادرات و اجرای طرح­‌های استراتژیک در حوزه فناوری اطلاعات صورت گرفت و بر این‌ اساس سه‌ماهه پایانی سال ۱۳۹۹ با تمرکز بر جذب نیروهای متخصص و تأمین زیرساخت­‌های مورد نیاز سپری شد و از ابتدای سال ۱۴۰۰ فعالیت اصلی هلدینگ صاد با تخصیص چهار شرکت فناوری اطلاعات به زیرمجموعه هلدینگ کلید خورد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.