راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

گزارشی از دبیرخانه همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت

این روزها خبرها و گزارش‌های زیادی را راجع به سومین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت می‌شنویم و از آن مطلع هستیم. اما این همایش و نمایشگاه کنار آن چگونه و توسط چه کسانی برگزار می‌شود؟

Pazhuheshkade-Poli-mali-money-way2pay-92-10-05

در دبیرخانه همایش چه خبر است؟

یکی از مهمترین قسمت‌های پشت پرده هر همایش و نمایشگاهی که وظیفه چیدن تمام برنامه‌ها، آماده‌سازی مراسم، مهمانان، اسپانسرها و … را دارند و در واقع بار اصلی همایش را به دوش می‌کشند، مسئولان امور اجرایی و دبیرخانه همایش هستند؛ اما خیلی کم پیش آمده است که کسی به سراغ‌شان برود. تحریریه «عصر تراکنش» تصمیم گرفت به سراغ این دوستان برود و با وجود ترافیک کاری آن‌ها و پرمشغله بودنشان در این روزها، ساعتی را مهمانش‌شان شویم.

آسانسور شیشه‌ای پژوهشکده پولی و بانکی ما را به طبقه هفتم می‌برد و از آنجا به دبیرخانه می‌رویم. در که باز می‌شود یک میز بزرگ که دورتادور آن همکاران دبیرخانه نشسته‌اند خودنمایی می‌کند. میز شلوغی که پر از کاغذهای مختلف است و شلوغی‌اش حاکی از روزهای سخت کار و نزدیک شدن به همایش است. تلفن مدام زنگ می‌خورد و همه در حال انجام چند کار با هم هستند؛ از جانمایی غرفه‌ها، گرفتن تبلیغات، تیزر شرکت‌ها و بانک‌های مختلف، هماهنگ کردن برنامه‌ها و کارها و … را انجام می‌دادند.

Pazhuheshkade-Poli-mali-money-way2pay-92-10-05a

یکی از مهمترین نکات مورد توجه در بین این همه شلوغی و فشار کاری زیاد، راه انداختن کار تمام کسانی بود که با آنها تماس می‌گرفتند و آنقدر سرشان شلوغ بود که دلمان نیامد برای دقایقی برای گرفتن عکس دسته جمعی از دفتر بیرون بیاریمشان و ترجیح دادیم در همان شلوغی و در حین کار عکسی بگیریم و رفع زحمت کنیم.

همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت امسال در حالی برگزار می‌شود و که تجربه دو دوره برگزاری را نیز با خود به همراه دارد. این همایش در طی این دو سال به خوبی توانست نقش مهم خود را ایفا و جای خود را در بین بانک‌ها، موسسات و شرکت‌های این حوزه باز کند و به همین علت امسال با استقبال بیشتری روبرو شد و همین موضوع باعث شد که دبیرخانه از هر سال شلوغ‌تر و پرکارتر باشد.

11 آذر آخرین مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه همایش بود که 80 مقاله برای همایش ارسال شد که از بین آنها تاکنون 21 مقاله تایید شده‌اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.