راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کارمند با حوصله، یعنی طلا

امروز پس از سه بار اشتباه وارد کردن رمز ورود به نت بانک سامان حسابم مسدود شد و فورا برایم پیامکی آمد که مسدود شدن موقت حساب کاربری‌ام در نت بانک سامان را یادآوری می‌کرد. از آنجایی که کار فوری داشتم سریعا برای دریافت رمز جدید به شعبه مرکزی سامان، نزدیک به محل کارم رفتم.

در شعبه، جلوی باجه مسئول خدمات بانکداری الکترونیک نشستم تا درخواستم را بیان کنم. مشغول صحبت با تلفن بود و با لبخندی از من خواست چند لحظه صبر کنم؛ ظاهرا داشت یکی از مشتریان بانک که روی دستگاه کارتخوان بانک دیگری کارت کشیده بود و تراکنش ناموفق داشت را در کمال خونسردی و احترام راهنمایی می‌کرد. همانجا بود که یاد یک ماه پیش افتادم که خودم در شرایطی یکسان از پشت تلفن، با برخورد زننده و تند یکی از کارمندان یک بانک دولتی مواجه شده بودم که باعث شد دیگر سراغ ان بانک نروم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.