راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چراغ سبز خرید یا ویزا کارت به چه دردمان می‌خورد؟

لذت دیدن فیلم و شنیدن موسیقی را از خودتان نگیرید. حتی از یک خرید کوچک ارزان هم می‌توان لذت برد. تصور کنید سایتی خارجی به‌مدت خیلی محدود روی تمامی محصولاتش هشتاد درصد تخفیف گذاشته است. بدون شک شما هم خیلی سریع خودتان را برای خرید آماده می‌کنید. اما به دلیل تحریم‌های مالی علیه ایران، امکان خرید آنلاین ارزی به‌صورت مستقیم از حساب‌های داخل ایران وجود ندارد. راه‌حل چیست؟ در این مقاله آن را پیدا می‌کنید.


امکان خرید برای شما وجود ندارد؟ دارد، به ‌شرطی که…


«بعد از رسیدن به مرحله‌ی پرداخت، نفسی از سر کلافگی بیرون داد و روی دکمه‌ی قرمز ضربدر کلیک کرد» اگر این تصویر برای شما هم آشناست پس احساس مشترکی را تجربه‌ کرده‌اید. تحریم‌های اقتصادی و بانکی دسترسی کاربران ایرانی به بازار جهانی را مختل کرده است. بانک‌های داخلی امکان اتصال به سیستم‌های پرداخت بین‌المللی را ندارند. به همین دلیل کاربران داخل ایران نمی‌توانند از سایت‌های خارجی خریدی انجام دهند یا و در دوره‌های آموزشی آنلاین شرکت کنند. ما یک میانبر برای شما داریم، ویزا کارت نیک پرداخت.


مثل یک آچار فرانسه؛ معرفی ویزا کارت


خیلی ساده ویزا کارت را می‌توان یکی از کارت‌های معتبر بین‌المللی و غیرقابل شارژ تعریف کرد که قابلیت صدور فیزیکی و مجازی را دارد. این کارت‌ها معمولاً با موجودی 25، 50 و 100 دلاری عرضه می‌شوند. به‌دلیل مجازی بودن این کارت‌ها، فقط با داشتن شماره کارت و رمز عبور، خرید و پرداخت‌های بین‌المللی‌ آسانی خواهید داشت. همچنین از این کارت‌ها می‌توان به عنوان کارت هدیه استفاده کرد. معافیت از پرداخت کارمزد سالیانه و امکان خرید از سایت‌هایی مثل نتفلیکس، Udemy و مایکروسافت از دیگر ویژگی‌های مهم ویزا کارت به‌حساب می‌آیند.


هیچ دری بسته نیست؛ خرید ویزا کارت از نیک پرداخت


حالا وقت آن است که از تخفیف‌های محدود سایت موردعلاقه‌تان نهایت استفاده را بکنید. برای افتتاح حساب پی‌پال یا خرید ویزا کارت‌ در بهترین حالت دست‌کم باید یک روز انتظار بکشید. با این حساب تخفیف‌هایی که چشم‌تان را گرفته بود را دست می‌دهید. با تمام این‌ها خرید ویزا کارت از نیک پرداخت یک جایگزین مناسب خواهد بود:
• صدور کمتر از 30 دقیقه
• انقضاء بیش از 5 سال
• قابلیت اتصال به پی‌پال
• امکان دریافت صورت حساب و تراکنش‌ها
• پاسخگویی تلفنی 24 ساعته و پشتیبانی دائمی


فقط 30 دقیقه تا خرید


نیک پرداخت با شعار«فقط سی دقیقه تا خرید» ویزا کارت را در سه مبلغ 25، 50 و 100 دلاری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نیک پرداخت در پرداخت‌های ارزی و بین‌المللی تجربه‌ای 15 ساله دارد و خریداران این کارت از پشتیبانی دائمی بهره‌مند خواهند شد. ویزا کارت نیک پرداخت با انقضای بیشتر از پنج سال، قابلیت اتصال به حساب پی‌پال‌ و امکان استرداد پول (Refund) عرضه می‌شود و با داشتن آن هیچ خرید و تخفیفی را از دست نمی‌دهید.

لذت فیلم دیدن از نتفلیکس، خرید جدیدترین بازی‌های Xbox و کلاس‌های آموزشی آنلاین Udemy را از خودتان نگیرید. اگر هم هوس سفر خارجی به سرتان زده، با رزرو هتل از Booking با خیال راحت به سفر بروید. با ویزا کارت نیک پرداخت همه‌ این‌ها امکان‌پذیر است. در این این لینک بدون احراز هویت و با یک ایمیل هدیه‌ای ویژه برای کاربران در نظر گرفته شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.