راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اپلیکیشن جیرینگ به‌روزرسانی شد / خلافی خودرو و بانک‌های مبداء جدید در تازه‌ترین نسخه جیرینگ

نسخه جدید اپلیکیشن جیرینگ با هدف بهبود قابلیت‌های خود نظیر پرداخت خلافی خودرو و افزایش تعداد بانک‌های مبدأ منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت اول کیش (جیرینگ)، شرکت جیرینگ در راستای بهبود سطح ارائه خدمات و پاسخگویی به نیازمندی مشترکان خود نسبت به به‌روزرسانی نسخه جدید اپلیکیشن خود اقدام کرده است. علاوه بر افزایش قابلیت‌های جدید نظیر اضافه‌شدن بانک‌های مبدأ و پرداخت آسان و راحت خلافی خودرو در نسخه جدید اپلیکیشن جیرینگ، شاهد افزایش سرعت و رفع باگ‌های نسخه‌های قبلی نیز هستیم.

اضافه‌شدن بانک‌های آینده، گردشگری و پاسارگارد به فهرست کارت‌های تحت پوشش، استعلام و پرداخت آسان و راحت خلافی خودرو، خرید شارژ سریع تحت عنوان «شیک تو شارژ»، تکرار تراکنش دلخواه در سرویس کارت‌به‌کارت، پرداخت خودکار بعد از درگاه پرداخت اینترنتی بدون رمز کیف پول و… از جمله قابلیت‌هایی هستند که به نسخه جدید اپلیکیشن جیرینگ افزوده شده‌اند.

از جمله ویژگی‌هایی که نسخه جدید و به‌روزرسانی‌شده اپلیکیشن جیرینگ را بهبود بخشیده، می‌توان به افزایش سرعت ارجاع به درگاه پرداخت اینترنتی و بازگشت از آن، نمایش بنرهای صفحه اصلی اپلیکیشن و قابلیت حذف کارت‌های مقصد در سرویس کارت‌به‌کارت اشاره کرد.

نسخه جدید اپ جیرینگ با هدف پرداخت آسان و ارائه خدمات راحت و سریع هم‌اکنون در دسترس است و مشترکان گرامی می‌توانند آن را از طریق «بازار» و «گوگل‌پلی» دانلود و نصب کنند. همچنین این شرکت در راستای ارتقای خدمات‌رسانی به مشتریان خود، لینک دانلود نسخه جدید اپلیکیشن جیرینگ را روی سایت خود نیز قرار داده است؛ برای مشاهده و دریافت نسخه جدید به سایت جیرینگ مراجعه کنید.

9 دیدگاه
  1. محمد زمانی‌نیا می‌گوید

    اپلیکیشن کاربردی و خوبی هست.
    اما حیف قرعه‌کشی ندارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.