راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

43 درصد رشد سود خالص نسبت به پیش‌بینی 9ماهه در ایران‌کیش

شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش در صورت‌های مالی 9ماهه سال 1400، 43 درصد رشد سود خالص نسبت به پیش‌بینی 9ماهه محقق کرد. این شرکت در صورت‌های مالی 9ماهه حسابرسی‌شده سال 1400، مبلغ 1,130,919 میلیون ریال سود خالص شناسایی کرده است.

به گزارش روابط عمومی ایران‌کیش، درصد کارت‌خوان فروشگاهی این شرکت در سال گذشته 4/3 درصد رشد داشته است. در سال گذشته سعی بر آن بوده بر کیفیت و بازدهی دستگاه‌ها تمرکز شود. ایران‌کیش همچنین در سرانه تعداد تراکنش کارت‌خوان فروشگاهی 8 درصد و در مبلغ نیز 27 درصد رشد را نسبت به سال قبل یعنی 1399 تجربه کرده است.

افزایش سرمایه از 260 میلیارد به 630 میلیارد تومان در مرحله اول محقق شده که این افزایش عموماً از محل سود انباشته، آورده نقدی و مطالبات است.

لازم به ذکر است ایجاد تنوع سبد درآمدی و عدم وابستگی صرف به کارمزد درآمدهای شاپرکی صورت گرفته که بر این اساس از فناوری‌های متنوعی استفاده شده است. ارائه خدمات درگاهی اینترنتی، موبایل و ترمیم و نگهداری پایانه‌های فروش، تلفیقی از پروژه‌های بانکی، اپلیکیشن‌های موبایلی و سامانه مدیریت درخواست مشتریان از جمله این موارد است که ایران‌کیش توانست سبد محصول ترکیبی را ارائه دهد و جایگاه خدمات ایران‌کیش را بالاتر نگه دارد.

شارژ بیمه و بیمه موبایل روی بسترهای ایران‌کیش، راه‌اندازی کیف پول ترمه، پات‌لایف، رونمایی از پلتفرم یکپارچه MPG، همکاری با دیجی‌کالا و آسان‌خرید، همکاری با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، موفقیت محصول پرداخت روی پمپ، رونمایی از احراز هویت دیجیتال و افزایش تراکنش ابزار موبایلی از دستاوردهای این شرکت در سال‌های گذشته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.