راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بازدید سرپرست دانشگاه بین‌المللی امام خمینی از سایت تولید شرکت توسن‌تکنو

یکشنبه ۲۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۱، سرپرست دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین از سایت تولید شرکت توسن‌تکنو در شهرک صنعتی کاسپین قزوین بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی توسن‌تکنو، این بازدید با حضور سیدعلی قاسم‌زاده، سرپرست دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)، رضا صفاری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، امید شاهرخی، معاون توسعه محصول سخت‌افزار و احد عرب، مدیر تولید سخت‌افزار شرکت توسن‌تکنو برگزار شد.

در این بازدید، مهمانان ضمن حضور در بخش فنی مهندسی از نزدیک با محصولات در دست طراحی توسط متخصصان این بخش آشنا شدند. بازدید از بخش تعمیرات پایانه‌های پرداخت الکترونیک هوشمند، بخش کنترل کیفیت قطعات پیش از تولید، خط تولید آداپتور پایانه‌های پرداخت الکترونیک و همچنین آشنایی با روش‌های کنترل کیفیت و ارزیابی اجزا و قطعات مورد استفاده در تولید کارت‌خوان‌های پرداخت الکترونیک هوشمند و ماشین‌های بانکی بخش دیگری از این بازدید بود.

سرپرست دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و هیئت همراه در ادامه با ورود به خط پیش‌مونتاژ و سپس خط اصلی تولید کارت‌خوان‌‌های پرداخت الکترونیک هوشمند و ماشین‌های بانکی توسن‌تکنو، از نزدیک با روند تولید محصولات در این سایت آشنا شدند. همچنین در انتهای این بازدید، راهکار پرداخت از طریق تشخیص چهره شرکت شاپ روی صندوق فروشگاهی TECHNO E800 برای مهمانان ارائه شد.

این بازدید در حالی صورت گرفت که بیش از سه سال از راه‌اندازی سایت تولید شرکت توسن‌تکنو گذشته و هم‌اکنون عمق تولید داخلی ماشین‌های بانکی به ۵۸ درصد و عمق تولید داخلی پایانه‌های پرداخت الکترونیک هوشمند نیز به ۵۳ درصد رسیده است. برای راه‌اندازی این سایت تولید، بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری ثابت انجام شده و سرمایه در گردش این پروژه نیز بالغ بر ۲۵ میلیون دلار معادل ۶۶۰۰ میلیارد ریال است. ظرفیت تولید سالانه خطوط افتتاح‌شده، بیش از ۴۲۴ هزار دستگاه انواع پایانه‌های پرداخت الکترونیک هوشمند اندرویدی ثابت، سیار و صندوق فروشگاهی هوشمند ابری است و در حال حاضر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم بیش از ۵۰۰ نفر در فرایند تولید محصولات این سایت نقش ایفا می‎‌کنند.

منبع توسن‌تکنو
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.