پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
همه چیز در مورد تلفنبانک بانک دی / راهنمای آموزشی
تلفنبانك بانک دی خدمتی است كه در راستای گسترش بانكداری الكترونيكی، به صورت 24 ساعته و در تمامی روزهای هفته در خدمت مشتريان بانك دی است.برای استفاده از سامانه تلفنبانك بانک دی کافی است با شماره 2726-021 تماس بگیرید.
.
روشهای استفاده از تلفنبانك بانک دی
برای استفاده از تلفنبانک بانک دی باید رمز تلفنبانک داشت و این رمز از دو طریق مراجعه به شعب یا گرفتن رمز از دستگاه خودپرداز به دست میآید. بعد از گرفتن رمز تلفنبانک و شمارهگیری 2726-021 شما وارد سیستم تلفنبانک بانک دی میشوید و میتوانید از خدمات زیر بهره ببرید:
کلید یک: ورود به تلفنبانک
کلید دو: پرداخت قبوض
.
ورود به تلفنبانک بانک دی
پس از شمارهگیری 2726-021 و انتخاب کلید یک شما وارد سیستم تلفنبانک بانک دی میشوید و میتوانید از دو طریق ورود با شماره کارت و یا ورود با شماره حساب از سیستم تلفنبانک استفاده کنید.
.
ورود به تلفنبانک بانک دی از طریق شماره کارت
پس از شمارهگیری 2726-021 و انتخاب کلید یک شما وارد سیستم تلفنبانک بانک دی میشوید و میتوانید پس از وارد کردن شماره کارت و رمز دوم از خدمات زیر بهره ببرید:
- کلید یک: دريافت موجودی حساب
- کلید دو: اطلاع از سه گردش آخر حساب
- کلید سه: دريافت صورتحساب از طريق نمابر
- کلید چهار: اعلام مفقودی كارت
- کلید پنج: اعلام رمز حساب
.
ورود به تلفنبانک بانک دی از طریق شماره حساب
پس از شمارهگیری 2726-021 و انتخاب کلید یک شما وارد سیستم تلفنبانک بانک دی میشوید و میتوانید پس از وارد کردن شماره حساب و رمز حساب از خدمات زیر بهره ببرید:
- کلید یک: دريافت موجودی حساب در لحظه
- کلید دو: اطلاع از سه گردش آخر حساب
- کلید سه: دريافت صورتحساب از طريق نمابر
- کلید چهار: تغيير رمز حساب
- کلید پنج: اطلاع ازآخرين وضعيت چك موردنظر
- کلید شش: انتقال وجه بين حسابهای دارای يك شماره مشتری