راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پذیرندگان درباره امنیت پرداخت چه می‌گویند؟

ControlScan و Merchant Warehouse به صورت مشترک نتایج نظرسنجی خود از سطح چهار آگاهی‌ پذیرندگان و پیشرفت‌های آن‌ها به سوی تامین امنیت داده‌های دارندگان کارت در انطباق با استانداردهای PCI را منتشر کردند.

گروه سطح چهار پذیرندگان نشانگر ۹۸٪ ازخرده‌فروشان ایالات متحده آمریکا هستند که عمدتا از شرکت‌های کوچک و متوسط تشکیل شده و تعداد آن‌ها بالغ بر چندین میلیون است. بررسی‌های نشان می‌دهد آن‌ها به عنوان یک گروه از پذیرندگان در حال پیشرفت هستند با این حال نگرانی‌های کلیدی همچنان باقی‌مانده است. خوآن هربیگ (Joan Herbig) مدیرعامل ControlScan می‌گوید: «نزدیک به سه چهارم از پاسخ‌دهندگان به نظرسنجی معتقدند انطباق با استانداردهای PCI امنیت شغلی آن‌ها را افزایش می‌دهد و این دلگرم کننده است. این پذیرندگان به عنوان یک کل، نشانگر فقدان فعالیت‌های مربوط به پیشگیری و تشخیص در زمنیه امنیت هستند. به علاوه آن‌ها درصورت بروز رخنه به داده‌ها آمادگی قبلی ندارند.»

در مجموع ۶۱۵ نفر از پذیرندگان سطح چهار به نظرسنجی سال ۲۰۱۳ پاسخ داده‌اند و بینش‌های بسیار مهمی را برای سازمان‌های مستقل فروش (ISO‌ها)، کارفرمایان و سایر ارائه‌دهندگان خدمات پذیرنده ( MPS‌ها) فراهم کرده‌اند از جمله:

  • ۴۳٪ شخصا مسئول امنیت اطلاعات در سازمان خود هستند در حالی که ۳۵٪ می گویند هیچ کس عهده‌دار این مسئولیت نیست.
  • ۵۱٪ نیازی به ارائه‌دهندگان خدمات ثالث برای رسیدن به انطباق با استانداردهای PCI نمی‌بینند.
  • تنها ۳۶٪ یک طرح پاسخ به حوادث (IRP) را برای پذیرندگانت خود توسعه داده‌اند.

هنری هلگسون مدیر عامل Merchant Warehouse می‌گوید: «پذیرندگان شرکت‌های کوچک هنگامی که بحث از پرداختن به امنیت می‌شود نیازهای متمایزی دارند. تعداد بسیار کمی زمان یا منابع لازم را برای دانستن اینکه چه وضعیت امنیتی برای آن‌ها بهتر است در اختیار دارند و بیشتر آن‌ها حتی از خطرات قابل توجهی که کسب‌وکار آن‌ها را تهدید می‌کند بی‌اطلاع هستند. بسته به ماست که به عنوان MSP آن‌ها، خدمات مقرون به صرفه‌ای را برای موفقیت آن‌ها در این زمینه ارائه کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.