راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پرداخت نوین آرین برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پرداخت نوین آرین برای دوره مالی منتهی به دی‌ماه سال ۱۴۰۰ با حضور نمایندگان سهامداران، حسابرس قانونی و اعضای هیئت‌مدیره شرکت پرداخت نوین برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی شرکت پرداخت نوین آرین، مجمع عمومی سالیانه شرکت پرداخت نوین آرین، روز یکشنبه ۲۲ اسفندماه سال ۱۴۰۰ در محل سالن همایش‌های شرکت پرداخت نوین آرین برگزار و ضمن بررسی عملکرد این شرکت صورت‌های مالی ارائه‌شده مورد تصویب مجمع قرار گرفت.

در این مجمع که به ریاست ملاصالحی مدیر سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های بانک اقتصاد نوین برگزار شد، اعضای هیئت‌مدیره شرکت نیز حضور داشتند.

در این مجمع ابتدا وحید حجتی، مدیرعامل شرکت پرداخت نوین آرین، گزارشی از عملکرد شرکت در سال گذشته را ارائه و ضمن اشاره به توفیقات، بهبودهای و چالش‌های سال گذشته، نتایج رشد شرکت پرداخت نوین را علاوه بر حمایت‌های بانک اقتصاد نوین، نتیجه تلاش تمامی ارکان و پرسنل شرکت برشمرد و در ادامه برنامه‌های آتی و صورت‌های مالی یک‌ساله منتهی به دوره ۱۲ ماهه منتهی دی‌ماه ۱۴۰۰ به استماع حاضرین رسانید.

حجتی، در بخشی از سخنان خود ضمن ارائه داده‌های آماری مربوط به روند رو به رشد شرکت افزود، با تدوین استراتژی‌های سه‌ساله امیدواریم در آینده‌ای نزدیک رتبه‌ای بهتر را در میان شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات الکترونیک کسب کنیم.

همچنین در این مجمع برنامه‌های پیش روی شرکت پرداخت نوین آرین برای دستیابی به اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت ترسیم‌شده جهت رسیدن به رشد قابل قبول در جایگاه شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات پرداخت با ایجاد تنوع بیشتر در محصولات ارائه شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.