راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ایرانسل از لوگوی جدید خود رونمایی کرد

مجموعه ایرانسل برای اولین‌بار از زمان تأسیس، لوگوی خود را تغییر داد.

به گزارش روابط‌ عمومی ایرانسل تا پیش از این، این اپراتور تلفن همراه به‌عنوان یکی از شرکت‌های ارتباطی برتر ایران شناخته می‌شد و جایگاه نخست را در ارائه خدمات دیتا از آن خود کرده بود. طی سال‌های اخیر، با بروز تحول دیجیتال و ورود کشور به عصر دیجیتال، ایرانسل، نقش و جایگاه خود را به‌عنوان اولین و بزرگ‌ترین اپراتور دیجیتال ایران، تثبیت کرده است.

با پیاده‌سازی سبک زندگی دیجیتال در ایران، سرعت و سادگی ارائه خدمات، به اولویت نخست در انتخاب کاربران تبدیل شده است. بازتاب سرعت و سادگی در لحن و تصویر ایرانسل، می‌تواند در کنار ارائه به‌روزترین خدمات و محصولات دیجیتال، تصویری یکپارچه از برند ایرانسل در مسیر تحول ایجاد کند.

در نخستین گام، متناسب با تازه‌ترین جریان‌های جهانی و همزمان با نوسازی برند گروه ارتباطی MTN، ایرانسل نیز از نسخه‌ای ساده و مینیمال از لوگوی خود رونمایی کرد تا در جهان پرسرعت امروز، مأموریت و چشم‌انداز این شرکت را به روشی سریع و ساده به تصور بکشد.

یکپارچه‌سازی و ایجاد پلتفرم واحد ارائه محصولات و خدمات، تأکید بیش از پیش بر جوانان و اندیشه نوآورانه به‌عنوان مخاطب اصلی، ارتقای ارتباط کارکردی با مشترکان به‌عنوان یک پیوند مستحکم عاطفی و نیز زیبایی‌شناسی نوگرایانه در هویت سازمانی، از جمله مهم‌ترین اهداف ایرانسل در طراحی استراتژی نوسازی برند خود بوده است.

رنگ زرد و طرح بیضی، همچون گذشته، از مهم‌ترین المان‌های بصری برند ایرانسل هستند و در طراحی جدید لوگو نیز، همچنان حضور دارند.

تقویت رویکرد فعلی ایرانسل در ایفای نقش توانمندساز کسب‌وکارهای دیجیتال به جای نقش صرف اپراتور دیتا و تبدیل‌شدن از شرکت ارتباطی (Telco) به شرکت فناوری (Techco)، از جمله مهم‌ترین محرک‌های این اپراتور تلفن همراه در فرایند نوسازی برند بوده است.

بیژن عباسی‌آرند، مدیرعامل ایرانسل، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به این مناسبت، تأکید کرد: «معتقدیم که همه شایسته بهره‌مندی از یک زندگی نو و متصل هستند و در این مسیر، پلتفرم‌های دیجیتال برتر را برای توسعه کشور خلق می‌کنیم تا زندگی درخشان‌تری را به ارمغان بیاوریم.»

او افزود: «تلاش می‌کنیم تا این پلتفرم‌های دیجیتال، به ایجاد «فرصت» برابر برای همه منجر شود و افراد بتوانند با به‌کارگیری «انرژی» خود، به زندگی درخشان‌تری دست یابند.»

با رونمایی از لوگوی جدید ایرانسل، این لوگو به‌تدریج و بر اساس برنامه زمان‌بندی، در وب‌سایت، محصولات، کانال‌های ارائه محتوا، تبلیغات و درگاه‌های مختلف این اپراتور تلفن همراه، اعمال خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.