راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رمزینکس چهارساله شد / در جشن تولد رمزینکس شرکت کنید و هدیه بگیرید

رمزینکس یکی از اولین و قدیمی‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایران به‌زودی چهارمین سالگرد تأسیس خود را جشن می‌گیرد.

گفتنی است که صرافی رمزینکس به مناسبت چهارسالگی خود یک کمپین بزرگ اینستاگرامی برگزار کرده است. شما می‌توانید برای شرکت در کمپین اینستاگرامی رمزینکس، صفحه این صرافی ارز دیجیتال را در اینستاگرام دنبال کنید.

با شرکت در کمپین رمزینکس و دنبال‌کردن صفحه این صرافی ارز دیجیتال در اینستاگرام به قید قرعه برنده یک دستگاه iphone 13 Pro Max شوید.

صرافی رمزینکس یکی از قدیمی‌های بازار ارزهای دیجیتال و یکی از صرافی‌های با سهم بازار بالا در ایران است. رمزینکس از معدود صرافی‌های ایرانی است که هم اپلیکیشن آی‌اواس و هم اندروید دارد و از طریق هشت مارکت دانلود اپلیکیشن قابل دسترسی و دانلود است. امنیت در خرید ارزهای دیجیتال، کیف پول اختصاصی و امن، بازار معاملاتی ۲۴ساعته و تنوع بالای ارزهای دیجیتال از مزیت‌های مهم این صرافی ارز دیجیتال است.

رمزینکس یک سامانه مبادلاتی آنلاین در حوزه کریپتوکارنسی است که توانسته است با ایجاد سرعت، بالا بردن امنیت معامله و حذف واسطه‌ها، موانع و تهدیدهای پیش روی ایرانیان از جمله خطر بلوکه‌شدن سرمایه در صرافی‌های خارجی و خطر معامله با افراد ناشناس را مرتفع کند و با ایجاد بستری بی‌واسطه و معاملات همتابه‌همتا قیمتی شفاف بر اساس پول ملی کشور ایران برای کاربران مهیا کند.

همچنین این صرافی از آخرین استانداردهای امنیتی وب استفاده و با انجام آزمون‌های دوره‌ای نفوذ، از امنیت پلتفرم اطمینان حاصل می‌کند. ذخیره‌سازی سرد رمزارزها، امنیت کیف پول کاربران را دوچندان می‌کند تا شما بتوانید با خیال راحت به خریدوفروش ارز دیجیتال و مبادله در این بازار بپردازید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.