راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همکاری مشترک کیپا و بانک مهر ایران / خرید اقلام معیشتی شب عید با کالاکارت

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران که همواره در تلاش است با ارائه سبد متنوعی از محصولات، نیازهای اقشار مختلف جامعه را برطرف کند، اکنون با ارائه کالاکارت ویژه خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، دغدغه خرید شب عید مردم را برطرف کرده است.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در ماه آخر هر سال، به علت نزدیک‌شدن به سال نو، نیاز به خرید انواع اقلام معیشتی برای تمام خانواده‌های ایرانی چندین‌برابر می‌شود. به همین علت، طرح کالاکارت ویژه‌ شب عید در نظر دارد امکان خرید اقساطی اقلام ضروری را از تعدادی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای معتبر فراهم گرداند.

پیش‌بینی می‌شود این طرح از سوی مردم با استقبال روبه‌رو شود؛ چراکه مدت‌زمان بازپرداخت شش‌ماهه و میزان کارمزد آن تنها دو درصد در نظر گرفته‌ شده است. بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با همکاری کیپا و فروشگاه زنجیره‌ای جانبو، هفت و هایپر فامیلی امکان استفاده از کالاکارت ویژه خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای را برای متقاضیان فراهم کرده است. در صورت استفاده از این طرح تا 25 اسفند، متقاضیان می‌توانند از تخفیف‌های ویژه نیز بهره‌مند شوند.


خرید اقساطی شب عید را با کالاکارت تجربه کنید


اسفندماه یکی از شلوغ‌ترین ماه‌های سال از نظر خرید اقلام متنوع برای خانواده‌های ایرانی است. یکی از موارد پرتکرار خرید، اقلام معیشتی است که میزان مصرف آن به‌ واسطه‌ نزدیک‌شدن به سال جدید رشد قابل‌ توجهی را شاهد است. با توجه به افزایش قیمت اقلام متعدد، سبد کالای مصرفی خانواده ایرانی می‌تواند بین ۳۰۰ الی ۵۰۰ میلیون ریال هزینه دربر داشته باشد که در حال حاضر مبلغ قابل‌ توجهی برای بسیاری از خانواده‌هاست؛ اما اگر بتوان خرید را با اعتبار کالاکارت انجام داد و طی شش ماه اقساط آن را بازپرداخت کرد، چه؟

کالاکارت ویژه خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای افزایش قدرت خرید مردم و رونق فروش، به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد که با این کارت به میزان ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای معتبر را دریافت کنند و طی شش ماه به‌صورت اقساطی آن را بازگردانند. با توجه به اینکه کارمزد این خرید تنها دو درصد در نظر گرفته‌ شده، یکی از به‌صرفه‌ترین گزینه‌های خرید اقساطی برای متقاضیان خواهد بود. یکی از خصوصیات دیگر منحصربه‌فرد این کالاکارت، امکان دریافت آن بدون نیاز به ضامن است و متقاضیان در صورت کسب امتیاز مورد نظر در سامانه اعتبارسنجی، می‌توانند بدون معرفی ضامن و تنها با ارائه مدارک خود از این تسهیلات بهره‌مند شوند.


چگونه کالاکارت ویژه خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای را دریافت کنیم؟


برای حذف ضامن از فرایند دریافت کالاکارت، نیاز است متقاضی امتیاز مورد نظر در سامانه اعتبارسنجی را کسب کند و گواهی کسر از حقوق را از سازمان معتبری که برای آن کار می‌کند، ارائه دهد. انجام این شیوه‌ نوین اعتبارسنجی، بدون نیاز به معرفی ضامن حاصل همکاری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با شرکت کیپا است. پس از اعلام نتیجه مثبت اعتبارسنجی، لازم است متقاضی به یکی از شعبه‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مراجعه و کالاکارت خرید اقلام مصرفی را دریافت کند.

پس از دریافت کالاکارت، فرد می‌تواند به فروشگاه‌های زنجیره‌ای طرف قرارداد کیپا مراجعه کند و بعد از انجام خرید، کد ملی و رمز پویای خرید خود را به متصدی فروشگاه ارائه دهد تا تسویه وجه با اعتبار موجود در کالاکارت صورت گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.