راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رمیس 20 ساله شد

شرکت رمیس در سال ۱۳۸۰ با هدف ارائه تجهیزات، راه‌کارها و خدمات تخصصی فناوری اطلاعات و به‌صورت صد در صد خصوصی تأسیس شد. رشد بسیار سریع شرکت که بنیان خود را بر استفاده از متدولوژی‌های نوین و استانداردهای بین‌المللی بنا نهاده، مدیون وفاداری مشتریانی است که مایل‌اند برای تأمین نیازمندی‌های جدید و بی‌شمار خود در زمینه‌های گوناگون فناوری اطلاعات از شرکت رمیس بهره جسته و از خدمات پس از فروش بی‌قیدوشرط آن بهره‌مند شوند.

شرکت رمیس دارای رتبه یک در شش زمینه ارزیابی شورای عالی انفورماتیک کشور است و همچنین در آخرین بررسی انجام شده از سری IMI-100 با رتبه 238 در جمع ۵۰۰ شرکت برتر کشور قرار گرفته است.

بهره‌گیری از افراد متخصص در بالاترین سطح موجود در کشور و به‌طور هم‌زمان ایجاد بستری برای رشد این افراد و انتقال دانش آن‌ها به مشتریان، رویکرد رمیس از بدو تأسیس بوده است.

حالا رمیس 20 ساله شده است. شرکتی که دیگر از دوره بلوغ خود عبور کرده و تبدیل به عضوی قدیمی در اکوسیستم فاوای کشور شده است. رمیس هرساله به مناسبت تولد خود جشنی با حضور مشتریان و فعالان کسب‌وکاری برگزار می‌کرد اما امسال مدیران رمیس تصمیم گرفتند تا با توجه به شرایط کرونا اقدامی متفاوت را رقم بزنند.

از آنجایی که در فرهنگ رمیس بحث مسئولیت اجتماعی از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است از همین رو این شرکت تصمیم گرفته تا هزینه جشن سالروز تأسیس خود را در راستای اهداف خیریه هزینه کند. در اولین گام با کمک مدرسه صبح رویش که مدرسه کودکان کار محسوب می‌شود هزینه تحصیل و زندگی 20 کودک کار را تقبل کرده تا این کودکان در یک محیط امن بتوانند رشد پیدا کنند.

در گام بعدی این شرکت با مشارکت خیریه عماد که یک مؤسسه خصوصی محسوب می‌شود، برای کمک به کودکان بیمار که درگیر پیوند اعضا و مغز استخوان هستند هزینه درمان 20 کودک را در طول یک سال به طور کامل تقبل کرده است.

از طرفی بسیاری از هم‌وطنان ایرانی به دلیل جرائم غیرعمد در زندان به سر می‌برند و حالا رمیس توانست در مسیر مسئولیت اجتماعی خود تعدادی از افراد سرپرست خانوار را آزاد و به آغوش خانواده بازگرداند.

از جمله دیگر اقداماتی که در این مسیر صورت گرفته تهیه 20 لپ‌تاپ و 20 تبلت و 20 بخاری در راستای سهولت در تحصیل کودکان کم‌بضاعت در راستای ادامه تحصیل است.

همچنین این شرکت در راستای حمایت از محیط زیست به نام هریک از کارمندان خود یک درخت و به یاد تمامی مشتریان خود 20 درخت کاشته تا بتواند نقش خود را در حمایت از محیط زیست ایفا کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.