پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
همه چیز در مورد تلفنبانک بانک ایران زمین / راهنمای آموزشی
سیستم تلفنبانک بانک ایران زمین یک سامانه اطلاع رسانی و ارائه سرویس ۲۴ ساعته میباشد. این سرویس برای افرادی که امکان مراجعه حضوری به شعب را ندارند و یا در نزدیکی آنان شعبهای وجود ندارد، سرویس مناسبی میباشد. برای ارتباط با سیستم تلفنبانک بانک ایران زمین کافی است شماره ۰۲۱۲۴۷۶۰ (شهروندان تهرانی لازم نیست کد را شماره گیری نمایند) را شماره گیری و سرویس دلخواهتان را انتخاب کنید.
.
فرایند درخواست فعال سازی:
برای درخواست فعال سازی تلفنبانک بانک ایران زمین کافی است چند قدم ساده زیر را بردارید:
- افتتاح حساب
- مراجعه به یکی از نزدیکترین شعب بانک و درخواست سرویس برای شماره مشتری خود
- دریافت رمز
.
نحوه استفاده از سرویس تلفنبانک بانک ایران زمین:
برای استفاده از سرویس تلفنبانک بانک ایران زمین پس از شمارهگیری ۲۴۷۶۰، میتوانید با استفاده از چهار روش ورود از طریق شماره کارت و رمز دوم (کلید۱)، ورود از طریق شماره سپرده و رمز اول (کلید۲)، ورود از طریق شماره مشتری و رمز دوم (کلید۳) و ورود به عنوان مهمان (کلید۴) وارد سیستم شوید.
.
ورود از طریق شماره کارت و رمز دوم (کلید یک)
برای ورود به سیتم تلفنبانک بانک ایران زمین با استفاده از شماره کارت و رمز دوم کافی است پس از شمارهگیری ۲۴۷۶۰ کلید یک را انتخاب و سپس شماره کارت و رمز دوم خود را وارد و کلید مربع را فشار دهید تا بتوانید از خدمات زیر استفاده کنید:
- کلید یک: دریافت موجودی
- کلید دو: مدیریت پرداخت (پرداخت قبض – خرید شارژ)
- کلید سه: تنظیم اعلام موجودی
.
ورود از طریق شماره سپرده و رمز اول (کلید دو)
برای ورود به سیتم تلفنبانک بانک ایران زمین با استفاده از شماره سپرده و رمز اول کافی است پس از شمارهگیری ۲۴۷۶۰ کلید دو را انتخاب کنید و از خدمات زیر بهره ببرید:
- کلید یک: مدیریت سپرده (صورتحساب (شنیدن ۳ گردش آخر و دریافت دورنگار گردشهای حساب))
- کلید دو: مدیریت پرداخت (پرداخت قبض – خرید شارژ)
- کلید سه: مدیریت تسهیلات
- کلید چهار: مدیریت چک (در صورت ورود با شماره سپرده جاری)
- کلید پنج: انتقال وجه
- کلید شش: تغییر تنظیمات
- کلید هفت: خدمات عمومی (دریافت شماره شبا)
- کلید هشت: تغییر سپرده پیش فرض
.
ورود از طریق شماره مشتری و رمز اول (کلید سه)
برای ورود به سیتم تلفنبانک بانک ایران زمین با استفاده از شماره مشتری و رمز اول کافیست پس از شمارهگیری ۲۴۷۶۰ کلید سه رافشار دهید و ازخدمات زیر بهره ببرید:
- کلید یک: مدیریت سپرده (صورتحساب (شنیدن ۳ گردش آخر و دریافت دورنگار گردشهای حساب))
- کلید دو: مدیریت پرداخت (پرداخت قبض – خرید شارژ)
- کلید سه: مدیریت تسهیلات
- کلید چهار: مدیریت چک (در صورت ورود با شماره سپرده جاری)
- کلید پنج: انتقال وجه
- کلید شش: تغییر تنظیمات
- کلید هفت: خدمات عمومی (دریافت شماره شبا)
- کلید هشت: تغییر سپرده پیش فرض
.
ورود به عنوان مهمان (کلید چهار)
شما میتوانید پس از شمارهگیری ۲۴۷۶۰ و فشردن کلید چهار به عنوان مهمان از خدمات زیر بهره ببرید:
- کلید یک: دریافت شماره شبا
- کلید دو: دریافت نرخ ارز