پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
همه چیز در مورد تلفنبانک بانک ایران زمین / راهنمای آموزشی
سيستم تلفنبانك بانک ايران زمين يك سامانه اطلاع رسانی و ارائه سرويس 24 ساعته میباشد. اين سرويس برای افرادی كه امكان مراجعه حضوری به شعب را ندارند و يا در نزديكی آنان شعبهای وجود ندارد، سرويس مناسبی میباشد. برای ارتباط با سیستم تلفنبانک بانک ایران زمین کافی است شماره 02124760 (شهروندان تهرانی لازم نیست کد را شماره گیری نمایند) را شماره گیری و سرویس دلخواهتان را انتخاب کنید.
.
فرايند درخواست فعال سازی:
برای درخواست فعال سازی تلفنبانک بانک ایران زمین کافی است چند قدم ساده زیر را بردارید:
- افتتاح حساب
- مراجعه به يكي از نزديكترين شعب بانك و درخواست سرويس برای شماره مشتری خود
- دريافت رمز
.
نحوه استفاده از سرويس تلفنبانک بانک ایران زمین:
برای استفاده از سرویس تلفنبانک بانک ایران زمین پس از شمارهگیری 24760، میتوانید با استفاده از چهار روش ورود از طریق شماره کارت و رمز دوم (کلید1)، ورود از طریق شماره سپرده و رمز اول (کلید2)، ورود از طریق شماره مشتری و رمز دوم (کلید3) و ورود به عنوان مهمان (کلید4) وارد سیستم شوید.
.
ورود از طريق شماره كارت و رمز دوم (کلید یک)
برای ورود به سیتم تلفنبانک بانک ایران زمین با استفاده از شماره کارت و رمز دوم کافی است پس از شمارهگیری 24760 کلید یک را انتخاب و سپس شماره کارت و رمز دوم خود را وارد و کلید مربع را فشار دهید تا بتوانید از خدمات زیر استفاده کنید:
- کلید یک: دریافت موجودی
- کلید دو: مديريت پرداخت (پرداخت قبض – خريد شارژ)
- کلید سه: تنظیم اعلام موجودی
.
ورود از طريق شماره سپرده و رمز اول (کلید دو)
برای ورود به سیتم تلفنبانک بانک ایران زمین با استفاده از شماره سپرده و رمز اول کافی است پس از شمارهگیری 24760 کلید دو را انتخاب کنید و از خدمات زیر بهره ببرید:
- کلید یک: مديريت سپرده (صورتحساب (شنيدن 3 گردش آخر و دريافت دورنگار گردشهای حساب))
- کلید دو: مديريت پرداخت (پرداخت قبض – خريد شارژ)
- کلید سه: مديريت تسهيلات
- کلید چهار: مديريت چك (در صورت ورود با شماره سپرده جاری)
- کلید پنج: انتقال وجه
- کلید شش: تغيير تنظيمات
- کلید هفت: خدمات عمومي (دريافت شماره شبا)
- کلید هشت: تغيير سپرده پيش فرض
.
ورود از طريق شماره مشتری و رمز اول (کلید سه)
برای ورود به سیتم تلفنبانک بانک ایران زمین با استفاده از شماره مشتری و رمز اول کافیست پس از شمارهگیری 24760 کلید سه رافشار دهید و ازخدمات زیر بهره ببرید:
- کلید یک: مديريت سپرده (صورتحساب (شنيدن 3 گردش آخر و دريافت دورنگار گردشهای حساب))
- کلید دو: مديريت پرداخت (پرداخت قبض – خريد شارژ)
- کلید سه: مديريت تسهيلات
- کلید چهار: مديريت چك (در صورت ورود با شماره سپرده جاری)
- کلید پنج: انتقال وجه
- کلید شش: تغيير تنظيمات
- کلید هفت: خدمات عمومی (دريافت شماره شبا)
- کلید هشت: تغيير سپرده پيش فرض
.
ورود به عنوان مهمان (کلید چهار)
شما میتوانید پس از شمارهگیری 24760 و فشردن کلید چهار به عنوان مهمان از خدمات زیر بهره ببرید:
- کلید یک: دریافت شماره شبا
- کلید دو: دریافت نرخ ارز