راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چگونه فوتبالی شارژ بخرید؟

saman-pardakhtهواداران فوتبال و تیم‌های پرطرفدار پایتخت از این پس می‌توانند با شماره‌گیری کد #724* از تیم محبوب خود حمایت کنند.

امکان حمایت از تیم‌های فوتبال و نیز پیش‌بینی بازی‌های آینده از طریق تلفن همراه و با کد #724* فراهم شده است. پس از شماره‌گیری این کد و انتخاب گزینه پنج شما می‌توانید طرفداری خود را از تیم موردعلاقه‌تان اعلام کنید. تیم‌های حاضر عبارتند از:

  1. استقلال
  2. پرسپولیس
  3. تراکتورسازی
  4. ملوان

.

چگونه فوتبالی شارژ بخرید؟

با راه‌اندازی این خدمت هواداران فوتبال در هر زمانی فقط با شماره گیری کد #724* و مراجعه به منوی فوتبالی‌ها علاوه بر حمایت از باشگاه محبوب خود و اطلاع از درصد طرفداری سایر تیم‌ها، می‌توانند از امکان خرید شارژ و پیش بینی نتایج بازی‌های آینده استفاده کنند. پس از انتخاب تیم محبوب خود، دو گزینه حمایت از باشگاه و شارژ فوتبالی به شما نمایش داده می شود. با انتخاب گزینه حمایت از باشگاه، هواداران مبلغ دلخواه خود را به حساب باشگاه موردنظر واریز ‌می‌کنند. فرایند پرداخت با تمام کارت‌های عضو شبکه شتاب که دارای رمز دوم هستند انجام می شود. در انتها، کاربران ضمن دریافت تایید پرداخت موفق، از درصد میزان حمایت هواداران تیم خود و دیگر باشگاه‌ها مطلع می‌شوند.

saman-sharj-92-08-19-way2pay

همچنین با انتخاب گزینه شارژ فوتبالی علاوه بر شارژ اتوماتیک همه سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول، ایرانسل، تالیا و رایتل، در انتهای مراحل خرید شارژ امکان پیش‌بینی بازی آینده تیم محبوبتان و شرکت در قرعه‌کشی باشگاه فراهم شده است.

منبع: پرداخت الکترونیک سامان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.