پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در دو عنوان شغلی دعوت به همکاری میکند
شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد (سهامی خاص) بهعنوان یکی از شرکتهای گروه مالی پاسارگاد و با مسئولیت راهبری خدمات پرداخت الکترونیک از تاریخ ۱۳۸۴/۱۱/۳۰ آغاز به کار کرده و هماکنون در گروه هلدینگ فناپ فعالیت میکند. این شرکت با حفظ استانداردهای بینالمللی خدمات پرداخت الکترونیک، اقدام به بسترسازی جهت ارائه خدمات پرداخت الکترونیک با استفاده از ابزارهای نوین این صنعت کرده است.
شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد، برای تکمیل نیروی انسانی خود در عناوین شغلی زیر دعوت به همکاری میکند.
کارشناس توسعه منابع انسانی
شرح شغل:
- انجام فرایند جذب (شناسایی بسترهای مختلف جهت جذب، تهیه آگهی استخدامی، ارزیابی و پایش شاخصهای اثربخشی کیفیت جذب، انجام مصاحبه رفتاری و …)
- شناسایی و سنجش فرهنگ سازمانی و استقرار نظام مطلوب فرهنگ سازمانی از طریق تدوین، جاری و نهادینهسازی ارزشهای سازمانی
- طراحی و اجرای نظام جامع مدیریت عملکرد کارکنان، بررسی و تجزیهوتحلیل نتایج حاصل از اجرای نظام مدیریت عملکرد و ارائه گزارشهای مربوطه
- تهیه محتوا در ارتباط با مناسبتها، اتفاقات و رویدادهای داخل سازمان و نشر آن در کانالهای داخلی
- تهیه و ارائه گزارشهای تحلیلی و پویا
- مشارکت در عارضهیابی خروج کارکنان و تهیه گزارشهای تحلیلی
- مشارکت در نظرسنجی و نگرشسنجی کارکنان (رضایت شغلی، تعلق و تعهد کارکنان) و تهیه گزارش تحلیلی
شایستگیهای رفتاری و تخصصی مورد نیاز:
- تسلط نسبی بر اصول مصاحبهگری
- آشنایی کامل با فرایندهای منابع انسانی
- تسلط نسبی بر مدل 34000 منابع انسانی
- تسلط نسبی بر word و excel
- پیگیر بودن و نتیجهگرایی
- توجه به جزئیات
- تفکر تحلیلی
- شنود مؤثر
- هوش هیجانی بالا
مدرک تحصیلی:
- فوق لیسانس مدیریت
سابقه کار:
- سه سال
تسهیلات و مزایا:
- وام
- بیمه تکمیلی
- پاداش
- دورههای آموزشی
- امریه سربازی
- بستهها و هدایای مناسبتی
- بنکارت خرید
کارشناس اداری و کارگزینی
شرح شغل:
- بستن کارکرد ماهیانه پرسنل
- تشکیل پرونده پرسنلی (فیزیکی و الکترونیکی)
- تهیه گزارشهای مربوطه
شایستگیهای رفتاری و تخصصی مورد نیاز:
- تسلط نسبی بر office (مخصوصاً excel)
- آشنایی کامل با قانون کار و بیمه تأمین اجتماعی و بیمههای تکمیلی
- آشنایی با سیستم حقوق و دستمزد و کارکرد پرسنل
- آشنایی کامل با فرایند خروج پرسنل و تسویهحساب
- آشنایی با قراردادهای استخدامی
- آشنایی کامل با نرمافزار رایورز و علم صنعت
- آشنایی نسبی با فرایندهای منابع انسانی و امور اداری
- مدیریت زمان
- دقت و جزئینگری
- پیگیری و نتیجهگرایی
- توان برقراری ارتباط مؤثر
مدرک تحصیلی:
- لیسانس مدیریت
سابقه کار:
- سه سال
تسهیلات و مزایا:
- وام
- بیمه تکمیلی
- پاداش
- دورههای آموزشی
- امریه سربازی
- بستهها و هدایای مناسبتی
- بنکارت خرید
متقاضیان میتوانند رزومه کاری و تحصیلی خود را با درج عنوان شغلی مورد نظر، به آدرس ایمیل recruitment@pep.co.ir ارسال کنند.