راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فانوس در گوگل‌پلی یک‌میلیونی شد

اپلیکیشن «فانوس»، بزرگ‌ترین اپلیکیشن مدیریت مالی شخصی کشور، موفق شد مرز یک میلیون نصب در استور گوگل‌پلی را رد کند. اپلیکیشن حسابداری شخصی فانوس در سال ‌جاری با بهینه‌سازی و ارتقای کارکرد ویژگی‌های خود توانست رضایت کاربران خود را جلب کند.

به گزارش روابط عمومی ارتباط فردا، مدیریت درآمد و هزینه‌ها کمک فراوانی به پس‌انداز و هزینه‌ عاقلانه می‌کند، اما دخل‌وخرج‌های روزانه به قدری زیاد است که گاهی اوقات حساب آنها از دست‌مان درمی‌رود و به یک دستیار نیاز پیدا می‌کنیم. اپلیکیشن مدیریت مالی شخصی فانوس دستیار کمکی برای کنترل امور مالی است و به شما کمک می‌کند.

در فانوس به‌صورت خودکار دخل‌وخرج‌ شما ثبت می‌شود و با دسته‌بندی‌کردن مخارج و درآمدی که دارید، متوجه عملکرد مالی‌تان شده و آن را مدیریت می‌کنید.

فانوس در کنار ارائه سرویس مدیریت مالی شخصی، چند سرویس مشاوره بورس نظیر سبد شخصی سرمایه‌گذاری و سرویس ارزیابی سهام را نیز ارائه می‌دهد تا به افراد علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری که دانشی در زمینه بورسی ندارند، کمک کند وارد این بازار شوند و مطمئن و کم‌ریسک شروع کنند.

از دیگر ویژگی‌های مهم «اپلیکیشن حسابداری فانوس» امکان بودجه‌بندی برای برنامه‌ریزی مخارج، یادآوری چک، قسط، بدهی و طلب، امکان اضافه‌کردن دسته‌بندی و تگ‌های شخصی و گزارش‌گیری و مقایسه عادت‌های مالی با سایر کاربران است.

فانوس که یکی از محصولات شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فرداست، برای کاربران اندرویدی محدودیتی نداشته و به تمامی حساب‌های بانکی سراسر کشور خدمات رایگان ارائه می‌دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.