راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ادراکی: نگاه بانک گردشگری به بانکداری اینترنتی زاویه‌ای معنادار با نگاه سایر رقبا دارد

gardeshgariرامین ادراکی، معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات بانک گردشگری با اشاره به رونمایی از محصولات و خدمات جدید بانک گردشگری اظهار داشت: «خدمات ویژه به شرکت‌ها، ارائه خدمات بانکی در محل مشتریان و خدمات نوین برای مشتریانی که شعبه بانک خود را در اینترنت جستجو می‌کنند، از جمله مواردی‌است که پاسخ به آن‌ها در طراحی محصولات و خدمات جدید، مد نظر بوده‌است.»

.

ارائه خدمات ویژه بانکی به شرکت‌های دارای حساب در بانک گردشگری

وی در تشریح جزئیات و کیفیت خدمت بانکداری شرکتی اظهار داشت: «خدمت بانکداری شرکتی همانگونه که از نامش پیداست، با هدف ارائه خدمات ویژه بانکی به شرکت‌های دارای حساب در بانک گردشگری طراحی شده است.» وی با اشاره به اینکه عمده نیازمندی شرکت‌ها و اشخاص حقوقی، در اختیار داشتن بستر امن و سریع مراودات مالی با سایر اشخاص حقیقی و حقوقی طرف حساب خود است، تصریح کرد: «برخی زیرساخت‌های سنتی نظام بانکی مانند انواع چک اشخاص و چک بانکی، هم در امنیت و هم در سرعت، صاحبان کسب و کارها را از این حیث، دچار دغدغه‌های جدی نموده است. بانک گردشگری با ایجاد زیرساختی بسیار امن و سریع امکان انجام عملیات انتقال وجه از هر مکان، به هر میزان و در هر زمان و با قابلیت پشتیبانی از فرایند چند امضا به صورت تمام الکترونیک برای اشخاص حقوقی را فراهم آورده است.»

ادراکی در ادامه گفت: «همگان آگاه هستیم که به‌رغم رشد روز افزون شبکه شعب بانک‌های کشور، دریافت خدمات در محل شعب بانک‌ها همچنان از نقاط پرچالش این سیستم محسوب می‌شود. مواردی نظیر ترافیک، امنیت، آلودگی‌های محیطی، هزینه‌های حمل و نقل و بسیاری دیگر از جمله مشکلاتی است که بانک را بر آن داشت تا با هدف کاهش آنها و افزایش سطح آسایش مشتریان، برنامه استراتژیک ارائه خدمت در محل مشتری را تدوین و اجرایی نماید. امروز مفتخریم تا با رونمایی از خدمت نوین فرابانک آغازگر شیوه‌ای نو در پاسداشت و قدردانی از انتخاب مشتریان عزیز بانک گردشگری باشیم.» وی عنوان کرد:«امکاناتی نظیر افتتاح انواع سپرده، صدور و تحویل انواع کارت، صدور و تحویل انواع چک و خدماتی از این دست، در قالب این خدمت جدید ارائه خواهد شد.»

.

خدمات جدید بانک گردشگری برای مشتریان

معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات بانک گردشگری در تشریح خدمات جدید بانک برای مشتریانی که شعبه بانک خود را در اینترنت جستجو می‌کنند، اظهار داشت: «بانکداری اینترنتی، شیوه‌ای نه چندان نوین و نه چندان سنتی در عرصه خدمات بانکی محسوب می‌شود. بستری که البته هنوز ظرفیت بسیار بالایی در ارائه خدمات نوین دارد. نگاه بانک گردشگری به بانکداری اینترنتی، دارای زاویه‌ای معنا دار با نگاه سایر رقبا است.» وی اضافه کرد: «مجموعه خدماتی که استقرار آنها در بستر اینترنت، جسارتی بزرگ را می‌طلبد همراه با فراهم سازی امنیت در این فضای عمومی، فرایندی پیچیده و سخت بود که به لطف خدا و با همت کارشناسان و متخصصان، با عنوان بانکداری الکترونیک X2  حاصل شده است. در طراحی خدمات اینترنتی سه فاکتور اصلی امنیت، تنوع و سادگی، همیشه از معیارهای ما بوده است. بکارگیری ابزار تولید رمز یکبار مصرف (OTP) به عنوان یکی از ابزارهای امنیتی، شرایطی پایدار و در عین حال انعطاف پذیر برای مجموعه خدمات اینترنتی بانک فراهم نموده است که از یک طرف مشتریان و از طرف دیگر بانک را از دسترسی‌های نابجا و غیر مجاز مصون می‌دارد.»

ادراکی در توضیح دیگر امکانات ویژه بانک گردشگری برای مشتریان اظهار داشت: «قابلیت اعمال مدیریت محدودیت مشتری بر سقف مبالغ خدمات دریافتی خود از بانک، عدم محدودیت در انتقال وجه پایا و ساتنا برای مشتری و قابلیت نوین دفترچه اطلاعات حساب طرف‌های مراودات مالی مشتری از دیگر خدماتی است که در بسته خدمات و محصولات جدید بانک تدارک و تامین شده‌است.»

منبع: بانک گردشگری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.