راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همه چیز درباره تلفنبانک بانک تجارت / راهنمای آموزشی

tejaratسرویس تلفنبانک بانک تجارت از خدمات نوین بانک تجارت بوده که در راستای گسترش بانکداری الکترونیکی 24 ساعته راه اندازی گردیده است. سرویس مذکور برای مشتریان این امکان را فراهم می‌کند که به صورت شبانه روزی برخی از امور بانکی خویش را از طریق این سیستم انجام دهند. شما می‌توانید با شماره‌گیری 81277 از سرویس تلفنبانک بانک تجارت استفاده کنید.

.

نحوه ثبت نام سرویس تلفنبانک بانک تجارت

مشتریان می‌توانند ضمن مراجعه به شعبه خود و تکمیل فرم تقاضا نسبت به برقراری سرویس مذکور برای هریک از حساب‌های بانکی خود (قرض الحسنه جاری، سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت و قرض الحسنه پس انداز) اقدام نمایند.

.

زمان فعال سازی سرویس تلفنبانک بانک تجارت

پس از تکمیل فرم درخواست در شعب، شماره عبور اولیه (PIN1 ) توسط سیستم شعبه تولید و برای استفاده از سرویس‌های عادی تحویل می‌گردد. شماره عبور ثانویه یا شماره رمز پرداخت‌ها غیر حضوری (PIN2) نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن تولید گردیده که به محض دریافت PIN2 از شعبه، استفاده از سرویس‌های ویژه امکان‌پذیر می‌گردد.

.

خدمات قابل ارایه از طریق سرویس تلفنبانک بانک تجارت

در سیستم تلفنبانک شما می‌توانید از دو نوع سرویس عادی و سرویس ویژه استفاده کنید که پس از ورود شماره کارت و سپس فشردن کلید ستاره می‌توانید یکی از این دو نوع خدمت را انتخاب کنید.

.

  • سرویس عادی

این سرویس‌ها که قابل ارائه به اشخاص حقیقی و حقوقی می‌باشد پس از برقراری ارتباط با مرکز وارد نمودن شماره حساب،PIN1 و انتخاب کلید مورد نظر طبق جدول شماره 1 مورد استفاده می‌باشند. شماره عبور (رمز) اولیه، شماره‌ای است که پس از ثبت نام در شعبه، توسط سیستم شعبه تولید و در اختیار مشتریان گذارده می‌شود.

  1. اطلاع از سه گردش آخر حساب
  2. دریافت صورت‌حساب از طریق دورنگار
  3. تغییر شماره عبور اولیه
  4. اطلاع از یک گردش به خصوص

.

  • سرویس‌های ویژه

سرویس‌های ویژه تنها قابل ارائه به اشخاص حقیقی می‌باشد و پس از برقراری ارتباط با مرکز تلفنبانک بانک تجارت، وارد نمودن شماره حساب، PIN1 و انتخاب کلید شماره 5 به صورت ذیل قابل استفاده خواهد بود:

  1. انتقال وجه بین حساب‌های بانکی
  2. پرداخت قبوض
  3. پرداخت اقساط تسهیلات
  4. پیگیری پرداخت‌های غیر حضوری
  5. تغییر رمز برای پرداخت‌های غیر حضوری (PIN2)

شماره رمز پرداخت‌های غیر حضوری یا شماره رمز ثانویه (PIN2) برای استفاده از سرویس‌های ویژه (انتقال وجه و پرداخت قبوض) تولید می‌گردد.

.

انتقال وجوه بین حساب‌های معرفی شده در فرم ثبت نام :

در صورت تمایل به استفاده از سرویس انتقال وجه می‌توانید برای هریک از حساب‌های معرفی شده (حساب‌هایی که می‌خواهید از آنها برداشت نمایید) تا 5 شماره حساب فعال در بانک تجارت را برای انجام عملیات انتقال وجه (حساب‌هایی که می‌خواهند به آنها واریز شود) معرفی نمود. این حساب‌ها(حساب‌های واریزی) می‌تواند متعلق به شما و یا دیگران باشد. در این مرحله حداکثر وجه قابل انتقال مبلغ 100.000.000 ریال در هر روز کاری می‌باشد.

.

پرداخت قبوض آب،برق،تلفن و …:

با استفاده از شناسه‌های پرداخت غیر حضوری مندرج در قبوض مصرفی شامل شناسه قبض و شناسه پرداخت و برقرای ارتباط با مرکز تلفن‌بانک بانک تجارت، بانک نسبت به ثبت در خواست شما اقدام و شماره پیگیری درخواست مذکور را اعلام می‌نماید. پرداخت قبوض مصرفی از طریق سرویس تلفنبانک بانک تجارت، بدون محدودیت مبلغ قابل انجام می‌باشد.

.

تائیدیه انجام درخواست مربوط به انتقال وجه، پرداخت قبوض و پرداخت اقساط تسهیلات:

پس از دریافت شماره پیگیری از مرکز تلفنبانک بانک تجارت، در روز کاری بعد از طریق برقراری ارتباط با مرکز و وارد نمودن کلید شماره 4 در قسمت سرویس‌های ویژه شماره پیگیری مورد نظر را وارد تا از صحت انجام در خواست مربوطه مطلع گردید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.