راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

خرید آنلاین بیمه موبایل و تبلت با پات‌لایف

سرویس خرید آنلاین بیمه موبایل و تبلت با همکاری شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش و بیمه تجارت نو از طریق اپلیکیشن پات‌لایف و سامانه #788* در دسترس است.

به نقل از روابط عمومی ایران‌کیش،کاربران پات‌لایف می‌توانند ابتدا وارد بخش بیمه شوند و سپس گزینه موبیمه را انتخاب کنند. در ادامه بر اساس مدل گوشی همراه یا تبلت خود نسبت به خرید بیمه تجهیزات الکترونیکی (ویژه گوشی‌های همراه و دستگاه‌های تبلت) اقدام کنند. همچنین لینک خرید بیمه موبایل و تبلت با شماره‌گیری کد دستوری #818*788* به‌راحتی در دسترس همگان است.

بیمه‌نامه تجهیزات الکترونیکی تجارت نو می‌تواند موبایل یا تبلت شما را در مقابل خسارت‌های احتمالی مانند شکستگی LCD، نفوذ مایعات، آتش‌سوزی، نوسانات برق، سرقت و… بیمه کند.

یکی از چالش‌های صدور بیمه برای تجهیزات الکترونیکی، صحت‌سنجی و اطمینان از سلامت این نوع تجهیزات در زمان ثبت بیمه است. موبیمه (فروش آنلاین بیمه موبایل و تبلت) این مشکل را از طریق آزمایش‌های مختلف در زمان خرید آنلاین و در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتریان و خریداران جهت دریافت تأیید سلامت تجهیزات الکترونیکی حل کرده است.

این حرکت، حرکتی نو و جدید در صنعت بیمه کشور است و فروش بیمه‌نامه در بستر اپلیکیشن «پات‌لایف» در راستای همکاری‌های پی‌تک و اینشورتک است که با همدلی دو مجموعه ایران‌کیش و بیمه تجارت نو عملیاتی شده است.

اپلیکیشن پات‌لایف از طریق گوگل پلی، بازار و این نشانی قابل دانلود است.

همچنین از طریق این نشانی نیز لینک می‌توانید پاسخ سؤالات متداول بیمه موبایل و تبلت را مشاهده فرمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.