راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کارن کراد، آوردگاه سرمایه را در بیست‌وششمین نمایشگاه الکامپ برگزار می‌کند / تعامل سرمایه و ایده‌های نو در آوردگاه سرمایه در الکامپ ۱۴۰۰

سامانه تأمین مالی جمعی کارن کراد در نظر دارد رویداد آوردگاه سرمایه را با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در بیست‌وششمین دوره از نمایشگاه الکامپ برگزار کند. این رویداد در تاریخ ۲۷ الی ۳۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود. ستاد اجرایی نمایشگاه الکامپ 1400 نیز با انتشار فراخوانی در چارچوب اطلاعیه شماره 16 از فعالان بازار سرمایه و استارتاپ‌ها برای حضور در آوردگاه سرمایه در این نمایشگاه دعوت به عمل آورد.

به نقل از کارن‌کراد، آوردگاه سرمایه یکی از اجزای اصلی الکام‌استارز محسوب می‌شود که این رویداد را با توجه به ضرورت توسعه اکوسیستم کارآفرینی در بحث تأمین مالی و سرمایه‌گذاری و به‌منظور گردهمایی تخصصی شرکت‌ها، سرمایه‌گذاران و استارتاپ‌های برتر برگزار می‌کند.

آوردگاه سرمایه، رویداد تخصصی سرمایه‌گذاری و فرصتی ویژه برای استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان جهت جذب سرمایه و مذاکره با سرمایه‌گذاران و شبکه‌سازی با فعالان این حوزه است.

استارتاپ‌ها در این رویداد با توجه به میزان سرمایه مورد نیاز و حوزه فعالیت و خدمات‌شان، به سرمایه‌گذاران مرتبط معرفی شده و جلسات مذاکره برای آنها ترتیب داده خواهد شد.

این رویداد که با هدف تسهیل جذب سرمایه و ایجاد زمینه رشد براى تمامی استارتاپ‌ها تدارک دیده‌ شده، برای کسب‌وکارهای نوپا فرصتی ايجاد می‌کند تا در مدت‌زمان مشخصی بتوانند با نماینده هر شرکت سرمایه‌گذارى به‌صورت خصوصی جلسه داشته باشند.

به همین منظور کارن‌کراد در بخش الکام‌استارز در نظر دارد با دریافت اطلاعات کسب‌وکارها و ارائه آن‌ به سرمایه‌گذاران، کمک کند تا جذب سرمایه و سرمایه‌گذار با سهولت بیشتری برای استارتاپ‌ها انجام گیرد. این برنامه در بخش الکام‌استارز، به‌صورت آنلاین و حضوری برگزار خواهد شد.

بخش آوردگاه سرمایه این دوره نیز به روال سال‌های پیش با همکاری مجموعه‌های سرمایه‌گذاری معتبر کشور، سازوکار تسهیل جذب سرمایه تیم‌های ثبت‌نام کننده را در زمان نمایشگاه و پس از آن فراهم خواهد کرد.

ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری نیز به‌عنوان حامی معنوی و تسهیلگر فرایندهای جذب سرمایه، به‌ویژه برای پیگیری‌های لازم پس از زمان نمایشگاه در آوردگاه سرمایه حضور خواهد داشت.

مهلت ثبت‌نام آوردگاه سرمایه:

۱۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۰

زمان برگزاری رویداد:

۲۷ الی ۳۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۰


ثبت‌نام در رویداد آوردگاه سرمایه


علاقه‌مندان به این رویداد می‌توانند فایل تکمیلی ثبت‌نام جهت بارگذاری در فرم را از این لینک دانلود کنند. جهت ثبت‌نام و حضور به‌عنوان استارتاپ و متقاضی سرمایه، به این لینک مراجعه کنید.

چنانچه تمایل دارید به‌عنوان سرمایه‌گذار در این رویداد شرکت کنید، با مراجعه به این لینک، ثبت‌نام کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.