راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت تأمین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین به جمع شرکت‌های دانش‌بنیان پیوست

شرکت تأمین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین طبق قانون حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نوآوری‌ها و اختراعات، در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم‌افزارهای رایانه‌ای به‌عنوان شرکت دانش‌بنیان تأیید شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت تأمین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین، فاطمه عرفانیان، مدیر طرح و برنامه این شرکت اشاره کرد که با توجه به رشد قابل‌ توجه اکوسیستم فنی این شرکت طی سالیان اخیر، به‌سرعت پتانسیل لازم برای ارائه خدمات و محصولات به سایر بانک‌ها و مؤسسات مالی ـ اعتباری و شرکت‌های فعال در حوزه پولی و مالی و فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور را به دست آورده است.

طی این سال‌ها با حمایت‌ها و تأکیدات مدیران ارشد سازمان و گروه پارسیان، همواره مطالعه و حرکت بر لبه دانش روز و سعی در به‌کارگیری این دانش در تولید و توسعه محصولات کاربردی به‌عنوان ارزش سازمانی و یکی از اصول اساسی شرکت کاسپین مدنظر بوده است؛ بر همین اساس اولویت شرکت سعی در به‌کارگیری نیروهای متخصص، باتجربه و مسلط به دانش روز بوده است. این واقعیت همراه با به‌کارگیری استانداردها و روش‌های مدیریتی برای ایجاد هماهنگی، حفظ و ارتقای خلاقیت تیم‌های خبره کاری، به تولید محصولات باکیفیت نرم‌افزاری در صنعت پولی و بانکی منجر شده که اخذ چنین مجوزهایی مهر تأییدی بر این ادعاست.

او در پایان ابراز امیدواری کرد که چنین دستاوردهایی ادامه‌دار باشد و مجموعه کاسپین بر ریل موفقیت شتابان به مسیر خود ادامه دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.