راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کارنگ سی‌وپنجم به همراه شماره پنجم رمزارز منتشر شد

هفته‌نامه اقتصاد نوآوری کارنگ در جدیدترین شماره خود به سراغ شرکت تسکا رفته است؛ شرکتی که به مشتریان بزرگ خود در حوزه‌های مختلف راهکارهای جامع آی‌تی ارائه می‌دهد و حالا از بازیگران شناخته‌شده این بخش از صنعت فناوری اطلاعات در کشور است.

فرزاد مقدم، مدیرعامل این شرکت در یک گفت‌وگوی بلند با کارنگ از مسیر رشد این کسب‌وکار و چشم‌اندازش برای ورود به حوزه‌های دیگر گفته و البته از موانعی که سیاست‌گذاران نوآوری در همه این سال‌ها برای این شرکت و دیگر کسب‌وکارهای نوآور ایرانی ایجاد کرده‌اند.

کارنگ در این شماره گفت‌وگوی تحلیلی‌ای با نوید اقدم دارد که در حوزه لجستیک و حمل‌ونقل هوشمند فعالیت می‌کند. آسیب‌شناسی این بخش از اقتصاد نوآوری و راهکارهای برون‌رفت از وضیعت سنتی فعلی مهم‌ترین نکات این گفت‌وگوست.

ضمیمه رمزارز نیز که یک ضمیمه هفتگی و متمرکز بر بازار کریپتو و بلاکچین در ایران است، پنجمین شماره خود را همراه با کارنگ منتشر کرده است. پوشش آنچه در «دورهمی کسب‌وکارهای رمزارزی و بلاکچین» ایران گذشته، پرونده ویژه این ضمیمه در این شماره است.

مدیران 10 صرافی شناخته‌شده رمزارزی ایران در شماره پنجم «رمزارز» از لزوم استفاده از فرصت‌های کسب‌وکاری این بخش از اقتصاد صحبت کرده‌اند و گفته‌اند اگر رگولاتور با آنها همراهی کند، می‌توانند یاری‌گر او در بهره‌بردن از اقتصاد غیرمتمرکز در حال رشد باشند.

مجتبی توانگر، رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس؛ فرزین فردیس، رئیس کمیسیون اقتصاد نوآوری اتاق بازرگانی تهران و رضا باقری اصل، دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات دولت هم که از سخنرانان این رویداد بوده‌اند، روی ضرورت رفع موانع این حوزه و استفاده از فرصت بلاکچین و رمزارز برای کشور تأکید کرده‌اند.

نسخه جدید کارنگ و رمزارز را می‌توانید به‌صورت رایگان از اینجا دانلود کنید. برای اشتراک نسخه کاغذی آن هم به اینجا بروید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.