راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رقبا زیر یک سقف / گزارش تصویری از دورهمی کسب‌وکارهای حوزه رمزارزی و بلاکچین ایران

یکشنبه 19 دی‌ماه مصادف با نهم ژانویه، دورهمی کسب‌وکارهای حوزه رمزارز و بلاکچین ایران به میزبانی راه پرداخت برگزار شد. در این دورهمی که به بهانه تولد بیت‌کوین ترتیب داده شده بود، بیش از 200 نفر از فعالان کسب‌وکاری حوزه رمزارز و بلاکچین حضور داشتند. در این گردهمایی دو پنل تخصصی با موضوعات تنظیم‌گری رمزارز و استراتژی بلاکچینی ایران و فرصت‌های کسب‌وکاری تبادل رمزارزها در ایران برگزار شد و سخنرانی‌هایی‌ مرتبط با همین محورها نیز انجام گرفت.

به گفته رضا قربانی یکی از میزبانان این گردهمایی، بهانه دورهمی این است که می‌خواهیم راجع به موضوعات کسب‌وکاری مرتبط با کریپتو و بلاکچین، از زاویه دید فعالان کسب‌وکاری این حوزه‌ها صحبت کنیم و هم نگاه به موضوعات کسب‌وکارها و هم مسائل مربوط به تنظیم‌گری را مدنظر قرار دهیم.

رضا باقری اصل، دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات؛ مجتبی توانگر، رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس؛ فرزین فردیس، نایب‌رئیس کمیسیون اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال اتاق بازرگانی تهران و رضا قربانی، عضو هیئت‌مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، سخنرانان این دورهمی  و رضا جمیلی، سردبیر هفته‌نامه کارنگ به‌عنوان میزبان؛ محمد قاسمی، مدیرعامل مزدکس؛ امیرحسین راد، مدیرعامل نوبیتکس؛ احسان قاضی‌زاده، مدیرعامل اکسیر؛ بنیامین عباسی، مدیرعامل بیت‌مکس و نریمان امانی، مدیرعامل سیتکس اعضای اولین پنل دورهمی تولد بیت‌کوین بودند.

پنل دیگر نیز با مدیریت رسول قربانی، سردبیر راه پرداخت؛ افشار جوکار، مدیرعامل کوینیک مارکت؛ روح‌اله جهنده، قائم‌مقام رمزینکس؛ امیرحسین مردانی، مدیرعامل بیت‌پین؛ بهزاد اسکندری، مدیرعامل اوکی‌اکسچنج و محمد آنالویی، مدیرعامل والکس برگزار شد.

در ادامه گزارشی تصویری از این رویداد را مشاهده می‌کنید.

عکس: نسیم اعتمادی / بهار اصلانی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.