راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کارنگ سی‌وچهارم منتشر شد

اینماد، بازار خودرو، آینده بیت‌کوین و سرمایه‌گذاری‌های قابل‌انتظار سال ۲۰۲۲

جدیدترین شماره هفته‌نامه اقتصاد نوآوری ایران، کارنگ، امروز یکشنبه ۱۹ دی‌ماه منتشر شد. هفته‌نامه کارنگ هر هفته به همراه ضمیمه «رمزارز» در ۳۲ صفحه در اختیار فعالان کسب‌وکاری و علاقه‌مندان به کسب‌وکارهای نوآور ایرانی قرار می‌گیرد.

این هفته‌نامه در شماره 34 به سراغ یکی از بازیگران مطرح بازار خدمات خودرویی کشور، یعنی هلدینگ کیان و بنیان‌گذاران آن؛ امیرحسین عبیری و شاهین شاهمیر رفته است؛ گفت‌وگویی مفصل که در آن فرصت‌ها و چالش‌های این بازار و برنامه‌های آیتول و دیگر محصولات کیان برای رقابت با بازیگرانی چون دیوار و همراه مکانیک و کسب‌وکارهای بیمه‌ای بررسی شده است.

کارنگ سی‌وچهارم گفت‌وگوها و یادداشت‌های متنوعی هم درباره موضوع داغ هفته، یعنی بسته‌شدن درگاه پرداخت چند کسب‌وکار اینترنتی تدارک دیده است. بیشتر شدن فاصله و کمتر شدن اعتماد میان این کسب‌وکارها و مرکز توسعه تجارت الکترونیکی موضوعی است که کارنگ به آن پرداخته و از زبان کارشناسان مختلف هشدار داده است که ادامه این روند می‌تواند به معنای از دست رفتن بیشتر فرصت‌های تجارت الکترونیک کشور و مهاجرت بیشتر نخبگان کسب‌وکاری آن باشد.

در ضمیمه رمزارز هم احسان قاضی‌زاده از چهره‌های شناخته‌شده این بازار و مدیرعامل صرافی اکسیر از آینده رمزارزها و فرصت‌های اقتصادی آن گفته و پیش‌بینی‌هایی درباره قیمت و ترکیب رمزارزهای بالای جدول ارائه داده است.

گزارش‌های جهانی از وضعیت بازار رمزارزها در سال ۲۰۲۲ و سرمایه‌هایی که شرکت‌های سرمایه‌گذاری بزرگ به این حوزه خواهند آورد، از دیگر مطالب مهم «رمزارز» شماره 4 است.

کارنگ و رمزارز را می‌توانید رایگان از اینجا دانلود کنید. برای اشتراک نسخه کاغذی آن هم به اینجا بروید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.