راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رویداد نوآوردگاه فین‌تک توسط مرکز نوآوری آی‌‏فینک برگزار شد

نهم و دهم دی‌ماه 1400 مرکز نوآوری آ‌ی‌فینک میزبان 16 تیم حوزه فین‌تک از بین بیش از  50 تیم ثبت‌نام‌شده در فراخوان‏‌های آی‏‌فینک بود.

در این رویداد دوروزه، تیم‏‌های استارتاپی و صاحبان ایده فین‌تکی در حوزه‌های مختلف مانند پرداخت، مدیریت ثروت، مدیریت سرمایه، کرادفاندینگ، رمزارز، بلاکچین، متاورس و… حضور پیدا کردند تا به ایده‌پردازی، شبکه‌‏سازی و تیپ‌سازی در این حوزه بپردازند. هدف نهایی این رویداد انتخاب و جذب تیم‏‌های برگزیده در مرحله شکل‌دهی دوره دوم آی‏‌فینک بود.

تیم‌های شرکت‌کننده در نوآوردگاه توسط 15 منتور از شرکت‌های مختلفی همچون شرکت خدمات انفورماتیک، فرادیس‌گستر کیش، داده‏‌ورزی فرادیس البرز، سرمایه‏‌گذاری دانایان، کارخانه نوآوری هم‌­آوا، مجموعه ثروت ستارگان، صرافی‌­های اوپکس و کریپتون و استارتاپ دلیل ایران و… راهنمایی و به چالش کشیده شدند.

شرکت در کارگاه‌های آموزشی همچون «بوم ناب»، «اعتبارسنجی» و «ارائه به سرمایه‌گذار» از جمله قسمت‌های این رویداد بود. در نهایت بعد‏ازظهر جمعه تیم‌ها به ارائه کار خود پرداخته و توسط علی حق‌پناه، سهیل عباسی و محمد گرویی از اعضای کمیته راهبری آی‌فینک، محسن عزیزی، عضو سابق هیئت‌مدیره بانک مسکن و وحید شامخی، عضو هیئت‌مدیره شرکت مشاوره مدیریت ایلیا داوری شدند. در این رویداد تیم‏‌های دیجیتال اینویس و وینکست به‏‌‌ترتیب برنده جوایز اول و دوم و دو تیم مالیانو و بارا به‏‌طور مشترک برنده جایزه سوم شدند.

یکی از بخش‌های جذاب این رویداد نوعی شبیه‌سازی سرمایه‏‌گذاری و پرداخت در قالب گیمیفیکیشن بود که به‌ موجب آن تیم‏‌ها، با استفاده از واحد پولی به نام Ipool می‏‌توانستند خدمات متنوعی را در طول رویداد دریافت کنند.

آی‌فینک مرکز نوآوری شرکت خدمات انفورماتیک است که راهبری آن توسط شرکت فرادیس‌گستر کیش انجام می‏‌شود. این مرکز با همکاری کارخانه نوآوری هم‌آوا، برنامه دوره دوم شکل‌دهی و شتاب‌دهی خود را آغاز کرده و در حال جذب تیم‏‌های استارتاپی در حوزه فین‌تک و غربالگری آن‏ها برای ورود به این دوره است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.