راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

­­کمپ استارتاپی خانه نوآوری از 17 بهمن آغاز می‌شود / 6 هفته آموزش و منتورینگ

خانه نوآوری در دو ماه پایانی سال 1400 یک کمپ استارتاپی شش‌هفته‌ای برگزار می‌کند. این کمپ شامل سه بخش آموزش، منتورینگ و انتقال تجربه است. افراد با شرکت در این کمپ 46 ساعت آموزش و منتورینگ تخصصی در زمینه‌های مورد نیازشان را دریافت خواهند کرد.

کمپ استارتاپی فرایندی است که در آن تیم‌ها و افراد مستعد با کمک هم شروع به راه‌اندازی یک کسب‌وکار می‌کنند. در طول مدت‌زمان کمپ افراد می‌توانند از مشاورین و متخصصین این حوزه برای پرسش سؤال استفاده کنند. همچنین امکان شرکت در کارگاه‌های آموزشی تخصصی نیز برای شرکت‌کنندگان فراهم است. مصطفی نقی‌پورفر، هم‌بنیان‌گذار فناپ؛ شاهین کاوه، مدیر محصول سابق اسنپ؛ محمد جلالیان، مدیر تپسل و مدیااد و مجید کمالو، سرمایه‌گذار استارتاپی (همراه مکانیک، ژاکت و…) تعدادی از منتورها هستند.

بخشی از سرفصل‌ها به شرح زیر است:

  • طراحی مدل کسب‌وکاری ایرانی
  • مفهوم MVP و لزوم اعتبارسنجی ایده
  • تیم‌سازی و کار تیمی
  • عوامل شکست استارتاپ‌ها
  • فروش و بازاریابی

تعدادی از موفق‌ترین بنیان‌گذاران استارتاپ‌های ایرانی نیز در بخش انتقال تجربه حضور دارند و تجربه خود را از راه‌اندازی استارتاپ‌شان می‌گویند. حمیدرضا احمدی، بنیان‌گذار ایوند؛ محسن حاجی‌زاده، بنیان‌گذار ویترین نت؛ آدرینه خدابخشیان، هم‌بنیان‌گذار ایسمینار؛ بهرام مشرفی، بنیان‌گذار یوتوپین و آرمان صفایی، بنیان‌گذار تریبون از مدرسین انتقال تجربه کمپ استارتاپی خانه نوآوری هستند.

مخاطب کمپ استارتاپی خانه نوآوری، تیم‌ها و افراد مستعد علاقه‌مند به کارآفرینی و فضای استارتاپی هستند. از آنجایی‌ که ظرفیت این کمپ بسیار محدود است و فقط امکان حضور 15 تیم وجود دارد؛ همه تیم‌های ثبت‌نامی در کمیته سرمایه‌گذاری خانه نوآوری مورد بررسی قرار گرفته تا فقط تیم‌های مستعد در این کمپ حضور داشته باشند. بنابراین اگر به شرکت در کمپ استارتاپی و راه‌اندازی استارتاپ علاقه‌مند هستید، هرچه زودتر در این کمپ پیش‌ثبت‌نام کنید. برای پیش‌ثبت‌نام در این کمپ به اینجا مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.