راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیران عامل صرافی‌های رمزارز مطرح کردند / باید فرصت‌های این صنعت برای همه روشن شود

اولین نشست سیاست‌گذاری ضمیمه هفتگی رمزارز هفته‌نامه کارنگ با حضور مدیران این رسانه و همراهی مدیران عامل هشت صرافی رمزارز داخلی برگزار شد. در این نشست محمد قاسمی، مدیرعامل مزدکس؛ احسان قاضی‌زاده، مدیرعامل اکسیر؛ وحید والی، مدیرعامل هلدینگ نیک‌اندیش (مالک صرافی کوین‌نیک)؛ امیرحسین مردانی، مدیرعامل بیت‌پین؛ حسین قریب، مدیرعامل سیتکس؛ نریمان امانی، مدیر صرافی سیتکس؛ محمد علی‌محمدی، رئیس هیئت‌مدیره اوکی‌اکسچنج؛ بهزاد اسکندری، مدیرعامل اوکی‌اکسچنج؛ علیرضا رادمنش، رئیس هیئت‌مدیره رمزینکس؛ محمد حکیمی، مدیرعامل رمزینکس و فهیمه مزینانی به نمایندگی از طرف امیرحسین راد، مدیرعامل نوبیتکس حضور داشتند و به بحث و تبادل نظر درباره اولویت‌های اکوسیستم تبادل دیجیتال کشور در حوزه رسانه پرداختند.

مدیران ارشد صرافی‌های رمزارزی کشور در این دیدار تأکید کردند تا زمانی که فرصت‌های این حوزه از اقتصاد برای رگولاتورهای داخلی روشن نشود، کماکان امکان اینکه مسیرهای اشتباه و تصمیم‌های نادرست در پیش گرفته شود، وجود دارد و کسب‌وکارهای بخش خصوصی حوزه تبادل از جمله صرافی‌ها باید همگی در کنار هم قرار بگیرند و این مأموریت مهم را به سرانجام برسانند. آنها با تأکید بر اینکه شفافیت و آگاهی‌بخشی باید از رسالت‌های رسانه «رمزارز» به‌عنوان یک رسانه رسمی در این حوزه باشد، بیان کردند پیگیری مطالبات همه صرافی‌های معتبر کشور و تأکید بر رگولاتوری درست این حوزه وظیفه مهمی است که این هفته‌نامه باید آن‌ را با جدیت دنبال کند.

همچنین در این نشست بر همگرایی بیشتر این اکوسیستم و مشارکت همه کسب‌وکارهای رسمی که به دور از روش‌ها و فضاهای هیجانی در حال  فعالیت هستند و برگزاری منظم این جلسات تأکید شد. گزارشی تصویری از این نشست را ببینید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.