شهریار خلیلی بار دیگر مدیرعامل به‌پرداخت ملت شد

شهریار خلیلی بار دیگر مدیرعامل به‌پرداخت ملت شد

بر اساس تصمیمات جدید هیئت‌مدیره شرکت به‌پرداخت ملت، شهریار خلیلی، جایگزین محمدرضا نمازی شد و برای دومین‌بار مدیرعاملی شرکت به‌پرداخت ملت را بر عهده گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت به‌پرداخت ملت، مراسم توديع محمدرضا نمازی و معرفی خلیلی به‌عنوان مدیرعامل، شنبه چهارم دی‌ماه با حضور علی حکیم‌جوادی، مديرعامل هلدينگ فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا و اعضای هيئت‌مديره شرکت به‌پرداخت ملت در محل سالن جلسات اين شرکت برگزار شد.

شهریار خلیلی از مردادماه 1397 تا اردیبهشت‌ماه 1399، مدیرعاملی شرکت به‌پرداخت ملت را بر عهده داشته است. او همچنین مدیرکلی بانکداری شخصی بانک ملت، رئیس هیئت‌مدیره شرکت به‌پرداخت ملت و مدیرعاملی شرکت زیرساخت امن خدمات تراکنشی از اردیبهشت‌ماه 1399 تا آذرماه 1400 را در کارنامه خود دارد.

نمایش لینک کوتاه
لینک کوتاه: https://way2pay.ir/8kib کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی