راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

انجام عملیات‌های مرتبط با چک صیادی با اپلیکیشن 724 امکان‌پذیر شد

شرکت پرداخت الکترونیک سامان با طراحی برنامه موبایلی 724 و اتصال آن به سامانه صیاد، موجب افزایش اعتبار، امنیت و بالا رفتن میزان اعتماد در معاملات شده است، زیرا با استفاده از این سامانه در برنامه 724 می‌توان در کوتاه‌ترین زمان گزارشی از عملکرد صادرکننده چک را بررسی کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سامان، افزایش چک‌های برگشتی و پرونده‌های متعدد حقوقی و کیفری مرتبط با چک منجر به تأسیس سامانه صدور دسته‌چک ( سامانه صیاد ) از سوی بانک مرکزی شد که به کمک این سامانه چک‌های برگشتی کاهش چشم‌گیری پیدا کردند.

با توجه به اینکه دارندگان دسته‌چک موظف هستند،هنگام صدور چک، اطلاعات آن را در سامانه صیاد ثبت کنند، شرکت پرداخت الکترونیک سامان با طراحی برنامه موبایلی 724 و اتصال به سامانه صیاد، موجب افزایش اعتبار، امنیت و بالا رفتن میزان اعتماد در معاملات شده است، نکته حائز اهمیت هنگام استفاده از خدمات سامانه صیاد در برنامه 724 برای کاربران این است که باسیم کارتی که مالکیت آن متعلق به خودشان است. وارد این سامانه شوند.

جهت استفاده از خدمات سامانه چک صیاد می‌توان برنامه موبایلی 724 را از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر، شماره‌گیری کد دستوری (#724*) و همچنین از طریق وب‌سایت رسمی شرکت پرداخت الکترونیک سامان به آدرس sep.ir دریافت کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.