راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

محمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر شد

با تصمیم اعضای هیئت‌مدیره و موافقت بانک مرکزی، سیدمحمدمهدی احمدی به سمت مدیرعاملی بانک شهر منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی بانک شهر، اعضای هیئت‌مدیره بانک شهر ضمن قدردانی از زحمات احمد درخشنده، مدیرعامل پیشین؛ احمدی را به‌عنوان مدیرعامل بانک شهر برگزیدند. احمدی از سال ۱۳۹۳ تاکنون به‌عنوان عضو هیئت‌مدیره موظف در بانک شهر حضور داشته است. او سمت‌های معاون ارزی و بین‌الملل بانک و قائم‌مقام مدیرعاملی در بانک مذکور را در کارنامه خود دارد.

احمدی دارای مدرک دکترای اقتصاد است، همچنین فارغ‌التحصیل اقتصاد بازرگانی در مقطع کارشناسی از دانشگاه شهید بهشتی و تحصیل‌کرده رشته علوم اقتصادی در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه تهران است، او همچنین از سوی بنیاد ملی نخبگان، عنوان «نخبه علمی کشور» را دریافت کرده است.

در زمان فعالیت احمدی در بانک شهر به‌عنوان معاون ارزی و امور بین‌الملل از سال 1397 تاکنون، این بانک در جمع برترین بانک‌های کشور در ارائه خدمات ارزی به مشتریان قرار گرفته است. او در سال 1385 به مدت سه سال مدیر اداری و پشتیبانی بیمه ملت و در سال 1388 مشاور مدیرعامل این بیمه شده است.

لازم به ذکر است تا زمان انتخاب احمدی به‌‎عنوان مشاور مدیرعامل بانک پارسیان در سال 1392، او در مجموعه این بانک فعالیت داشته و سپس به عضویت هیئت‌مدیره بانک شهر درآمد.

گفتنی است همزمان با مطرح‌شدن نام محمدمهدی احمدی به‌عنوان مدیرعامل بانک شهر حواشی زیادی نسبت‌ به فامیلی ایشان با برخی مقامات از جمله محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور به وجود آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.