راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مراسم تجلیل از مدافعان سلامت با حمایت شرکت کالارسان برگزار شد

همزمان با فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، در مراسمی از فرشتگان سلامت تقدیر شد. این مراسم روز جمعه 19 آذر  با حمایت شرکت کالارسان رایان در سایت نمایشگاهی ایران‌مال برگزار شد.

در ابتدای مراسم، نیما امیرشکاری مدیرعامل هلدینگ رایانمهر، از زحمات جامعه پرستاری تقدیر و تشکر کرد و از آمادگی شرکت زیرمجموعه خود؛ «کالارسان» جهت ارائه خدمات فروش اقساطی به جامعه پزشکی و پرستاری خبر داد.

او اظهار کرد: «کالارسان ضمن عقد قرارداد با بیش از ۱۰۰ تأمین‌کننده معتبر کالا آمادگی دارد تا کالاهای باکیفیت را با مناسب‌ترین قیمت و ضمانت با شرایط ویژه به مشتریان خود عرضه کند.»

در اختتامیه این رویداد از شهاب طباطبایی بنیان‌گذار هلدینگ رایانمهر، امیرشکاری مدیرعامل رایانمهر، پیکارجو رئیس هیئت‌مدیره و حسینمردی مدیرعامل شرکت کالارسان برای حمایت از این مراسم تقدیر شد.

گفتنی است؛ سابقه فعالیت هلدینگ دانش‌بنیان رایانمهر برای انجام پروژه‌های نرم‌افزاری به بیش از دو دهه قبل بازمی‌گردد. شهرت هلدینگ رایانمهر در حوزه تجارت الکترونیک ناشی از «بنیان‌گذاری فروش شارژ الکترونیک در ایران» بوده و امروزه حجم بالایی از تراکنش‌های خرید اینترنتی کشور و نیز توزیع‌کنندگی رسمی هر ۴ اپراتور ایرانسل، همراه اول، رایتل و تالیا در اختیار هلدینگ رایانمهر است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.