راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فراهم شدن امکان انتقال سه جانبه در پایانه‌های شعب بانک سپه

sepah

رئیس اداره کل خدمات فناوری اطلاعات و توسعه بانکداری نوین بانک سپه از جدیدترین خدمات این بانک در حوزه بانکداری الکترونیک خبرداد و گفت: با توجه به تدابیر اتخاذ شده، امکان انتقال وجه سه جانبه در پایانه‌های شعب بانک سپه فراهم شد.

حسین صلواتی گفت: در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و نیز سهولت دسترسی آنها در نقل و انتقال وجوه بین بانکی و نیز هم ترازی با سرویس‌های ارائه شده توسط سایر بانک‌ها، نخستین بانک ایرانی به افزایش قابلیت‌های ترمینال‌های Pin pad نصب شده در شعب اقدام کرد. سرویس مانده گیری، سرویس برداشت وجه و سرویس انتقال سه وجهی و با قابلیت کارکرد تمامی کارت‌های عضو شتاب به مجموع قابلیت‌های ترمینال‌های Pin pad اضافه شد.

رئیس اداره کل خدمات فناوری اطلاعات و توسعه بانکداری نوین بانک سپه در تشریح سرویس انتقال سه جانبه گفت: سرویس انتقال وجه به صورت سه جانبه همانند دستگاه‌های خودپرداز انجام می‌شود. به ترتیبی که با داشتن کارت سایر بانک‌ها (بانک A) و مراجعه به بانک سپه (بانک B) می‌توان به بانک‌های دیگر (بانک C) انتقال وجه انجام داد. باید بانک‌های A و B در شبکه سه جانبه وجود داشته باشند.

صلواتی همچنین از ایجاد امکان واریز سود حساب‌های بلندمدت به حساب‌های عابربانک و همچنین حذف کد بیلان واسطه برای واریزی‌های کلری که ذینفعان آنها حساب‌های عابربانک و جاری طلایی هستند، خبرداد. وی در ادامه با معرفی شماره نمایندگی‌های شرکت‌های PSP طرف قرارداد بانک به منظور ارائه خدمات بهینه و امکان گزارش‌گیری و پیگیری درخواست‌های مشتریان و پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی از طریق سیستم‌های ثبت تماس شرکت‌های مذکور گفت: تماس با شرکت پرداخت الکترونیک سامان با شماره تلفن 84080، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با شماره 2318 و شرکت کارت اعتباری ایران کیش با تلفن 85949 (پیش شماره 021) امکان پذیر است.

منبع: بانک سپه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.