راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پرداخت الکترونیک پاسارگاد حامی نخستین دوره مسابقات جهانی کاراته ناشنوایان شد

نخستین سامانه IVR تصویری با عنوان حامی چت از خدماتی است که توسط شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد برای ناشنوایان و کم‌شنوایان راه‌اندازی شده است. این شرکت یکی از شرکت‌های فعال در حوزه مسئولیت اجتماعی است که به‌عنوان حامی در نخستین دوره مسابقات جهانی کاراته ناشنوایان حضور پیدا کرده است.

به گزارش روابط عمومی پرداخت الکترونیک پاسارگاد، حامی چت با بهره‌گیری از فناوری به‌روز، در راستای ارائه خدمات و رفع مشکلات این عزیزان، امکان برقراری تماس تصویری با مرکز امداد مشتریان شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد را فراهم کرده است. در واقع عزیزان ناشنوا و کم‌شنوا می‌توانند با برقراری تماس تصویری با مرکز امداد مشتریان شرکت از خدمات پشتیبانی، امکان بارگذاری ویدئوها، تصاویر و فرم‌های نظرسنجی در این سامانه بهره‌مند شوند. این سامانه در طول هفته و به‌صورت 24ساعته حتی روزهای تعطیل نیز خدمات خود را ارائه می‌دهد.

پس از ایجاد این بستر برای خدمت‌رسانی، باز هم پرداخت الکترونیک پاسارگاد در راستای حمایت از ناشنوایان این‌ بار به‌عنوان حامی در نخستین دوره مسابقات جهانی کاراته ناشنوایان حضور پیدا کرد. این مسابقه بین‌المللی در تهران و طی روزهای 29 آبان‌ماه تا 3 آذرماه در محل فدراسیون هندبال مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می‌شود و ۱۸۶ ورزشکار از هفت کشور به‌صورت تیمی و تک‌نفره در آن حضور دارند. شبکه اشاره، مصاحبه‌ها و پخش زنده و تهیه گزارش‌های این رویداد ورزشی را انجام می‌دهد و هم‌وطنان ناشنوا می‌توانند از طریق این شبکه در جریان مسابقات قرار بگیرند.

شایان‌ ذکر است شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد، از طریق اپلیکیشن موبایلی پی‌پاد، بستر خرید اشتراک تلویزیون اینترنتی اشاره را که به‌عنوان نخستین تلویزیون مختص ناشنوایان عزیز راه‌اندازی شده، فراهم کرده است.

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد اعلام کرده که همواره تلاش می‌کند تا نقش کوچکی در حمایت از هم‌وطنان عزیز ناشنوا و کم‌شنوا ایفا کند و امید دارد به لطف خداوند متعال بتواند به توفیقات بیشتری در این راستا دست یابد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.