راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برگزاری جشنواره کدپرداز اپلیکیشن تاپ در فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با هدف توسعه روش‌های نوین پرداخت در کشور، جشنواره «در رفاه بی‌تاپ نگرد» را با همکاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه از 25 آبان‌‌ماه در کلیه شعب سراسر کشور برگزار کرده و با فرا رسیدن شب یلدا به کار خود پایان خواهد داد. خریداران با خرید از طریق کدپرداز اپلیکیشن تاپ از شرایط ویژه این جشنواره برخوردار خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی  شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، مراجعین فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه که جهت پرداخت صورت‌حساب خود از کدپرداز تاپ استفاده کنند، علاوه بر بهره‌مندی از تخفیف سه‌درصدی مبلغ خرید (تا سقف 200 هزار ریال) از جوایز قرعه‌کشی آنلاین این جشنواره نیز بهره‌مند می‌شوند. خریداران پس از انجام تراکنش با دریافت لینک قرعه‌کشی از طریق پیامک وارد گردونه شانس آنلاین شده و از جوایزی مانند کنسول بازی PS5، گوشی موبایل، ساعت هوشمند، دوربین عکاسی، اسپیکر بلوتوثی، پاوربانک، فلش 32 گیگ، بسته اینترنت و…  بهره‌مند خواهند شد.

مراجعین فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه که قصد استفاده از این امکان پرداخت را دارند، می‌توانند برای راحتی بیشتر قبل از خرید، اپلیکیشن تاپ را نصب و اقدام به شارژ کیف پول خود کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن خرید خود را نهایی کنند.

مجموعه تجارت الکترونیک پارسیان از ابتدای شیوع کرونا در راستای مسئولیت اجتماعی خود همواره سعی داشته با همکاری مجموعه‌های مختلف، در بهبود شرایط و کنترل بیشتر پروتکل‌های بهداشتی نقش مؤثری داشته باشد. از همین رو بستر «کدپرداز» را در اپلیکیشن تاپ فعال کرده تا افراد بدون دغدغه و نگرانی نسبت به جابه‌جایی کارت‌ بانکی خود با فروشندگان، یا پرداخت پول نقد، با خیالی آسوده خرید کنند.

بستر غیرتماسی «کدپرداز» جدیدترین شیوه پرداخت در کشور است که علاوه بر پرداخت از طریق کارت‌های شبکه شتاب، قابلیت خرید از بستر کیف پول تاپ را نیز برای دارندگان اپلیکیشن فراهم می‌کند. از مزایای این شیوه می‌توان به امن، سریع و غیرتماسی‌بودن آن اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.