راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حقوق شهروندی در بانک ملی از کمترین ارزش برخوردار است

[محمدرضا رستمی]

حقوق شهروندی در بانک ملی از کمترین ارزش برخوردار است؛ چون:

۱. از تعداد باجه‌های هر شعبه حداکثر نصف آن‌ها به شهروندان خدمات می‌دهند و بقیه معلوم نیست که چه کار می‌کنند.

۲. تلاشی برای سرعت دادن خدمات بانکی از طریق سرویس‌های نوین بانکی نمی‌کند.

۳. صف‌های همیشه طولانی در بانک ملی آزار دهنده و وقت تلف کن است.

۴. بانک ملی نماد دولت ایران در حوزه بانکی است و این نماد اصلا جاذبه و خاطره‌ی خوشی در شهروندان ایجاد نمی‌کند.

۵. قطع بودن سیستم‌های بانک ملی در ساعات کاری زیاد است.

۶. فضاسازی داخلی شعب بانک غیر حرفه‌ای و نامناسب برای ارتباط با شهروندان است.

۷. پرسنل باجه‌ها عموما با طلبکاری و بد اخلاقی با شهروندان رفتار می‌کنند و خودشان را از بروز هر مشکلی برای کارشان مصون می‌دانند.

۸. هنوز ارتباط شهروندان با کارکنان شعب از پشت دیوارها و شیشه‌های بلند انجام می‌شود و احساس ناامنی و بی‌احترامی به شهروند را بیشتر می‌کند.

*****

پیشنهاد می‌دهم روابط عمومی بانک ملی یک طرح جامع ارتباطی برای بانک تهیه کند تا از این نماد بانکی دولت، یک شخصیت و خاطره خوش در شهروندان بیافریند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.