راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سلسله‌نشست‌های حکمرانی آکادمی فن‌آوا با موضوع رمزورازهای ارزهای دیجیتال، یکم آذرماه برگزار می‌شود

نشست تخصصی رمزورازهای ارزهای دیجیتال و کسب‌وکارهای ایرانی، دوشنبه یکم آذرماه 1400 در کافه آوا برگزار می‌شود.

در این نشست حمیدرضا نائینی، مدیرعامل گروه فن‌آوا؛ محمد قاسمی، مدیرعامل مزدکس؛ احسان قاضی‌زاده، مدیرعامل اکسیر و محمدجواد صمدی، قائم‌مقام ققنوس حضور دارند و از ساعت 14 الی 16 برگزار می‌شود. حامی رسانه‌ای این نشست راه پرداخت و برگزارکننده آن فن‌آوا کارت و گروه فن‌آواست.

همچنین میزبانی این نشست را رضا قربانی، عضو هیئت‌مدیره سازمان نصر تهران بر عهده خواهد داشت. گفتنی است این اولین نشست از سلسه‌نشست‌های حکمرانی فن‌آوا است که از این پس به‌صورت متناوب و با موضوعات مختلف و متنوع در حوزه فناوری‌های مالی برگزار خواهد شد.

در این نشست رمزورازهای ارزهای دیجیتال به‌عنوان پدیده‌ جهانی مورد بررسی قرار خواهد گرفت؛ چراکه برخی را نگران و عده‌ای را به آینده امور مالی و به‌طور کلی فناوری امیدوار کرده است. با این‌ وجود هنوز آینده آن نامشخص است؛ چراکه رمزارز در همه جای دنیا به‌صورت رسمی پذیرفته‌ نشده، اما فعالیت‌های رمزارزی جریان داشته و طرفداران خاص خود را دارد.

مسئله‌ای که امروز در مورد ارزهای دیجیتال با آن مواجه هستیم، این است که آیا بازار ارزهای دیجیتال که تحت سلطه کشور خاصی نیست، می‌تواند ابزار خوبی برای رهایی از بند تحریم‌ها باشد و به پیشرفت اقتصادی کشورمان منجر شود؟ یا آینده ارزهای دیجیتال در ایران چیزی بیشتر از یک ابزار احتمالی برای دور زدن تحریم‌هاست؟ همچنین صرافی‌های رمزارزی با ماهیت ناشناخته‌ خود چه آینده‌ای خواهند داشت؟ پاسخ به این سؤالات، عمده موضوعات مورد بحث در این نشست تخصصی است.

ثبت‌نام در نشست رمزورازهای ارزهای دیجیتال رایگان است و از طریق ایوند انجام می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.